דף הבית » יותר » מה יוצר יותר עננים בסיגריה אלקטרונית?
2023-05-12 12:28:00+02:00

מה יוצר יותר עננים בסיגריה אלקטרונית?

מהי סיגריה אלקטרונית?

סיגריה אלקטרונית (סיגריה אלקטרונית) היא מכשיר המופעל באמצעות סוללה המדמה את חווית העישון על ידי הפקת אדים הניתן לשאיפה. הוא מכיל בדרך כלל ניקוטין, חומרי טעם וריח וכימיקלים אחרים. האדים נשאפים ונושפים בדיוק כמו עשן מסיגרית טבק מסורתית. סיגריות אלקטרוניות מהוות חלופה פופולרית יותר ויותר לסיגריות מסורתיות, ולעתים קרובות משמשות אותן כדרך להפסיק לעשן.

מה יוצר עננים בסיגריה אלקטרונית?

כמות האדים המופקת מסיגריה אלקטרונית נקבעת על ידי מספר גורמים, כולל סוג המכשיר, סוג הנוזל האלקטרוני בו משתמשים והטכניקה של המשתמש. שני המרכיבים העיקריים של נוזל אלקטרוני המשפיעים על ייצור אדים הם פרופילן גליקול (PG) וגליצרין צמחי (VG).

פרופילן גליקול (PG)

PG הוא נוזל דק וחסר צבע המשמש כבסיס לנוזלים אלקטרוניים רבים. הוא ידוע בפגיעת הגרון החזקה שלו, המחקה את התחושה של עישון סיגריה מסורתית. PG ידוע גם בכך שהוא מייצר פחות אדים מ-VG.

גליצרין צמחי (VG)

VG הוא נוזל סמיך ובעל טעם מתוק המשמש כבסיס לנוזלים אלקטרוניים רבים. הוא ידוע בפגיעת הגרון החלקה שלו ובהפקת ענני אדים גדולים יותר מ-PG. VG ידועה גם בטעם ובריח המתוק שלה, שניתן להעצים בתוספת של חומרי טעם וריח.

כיצד ליצור עוד עננים בסיגריה אלקטרונית

אם אתה רוצה ליצור ענני אדים גדולים יותר עם הסיגריה האלקטרונית שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות.

בחר נוזל אלקטרוני עם תוכן VG גבוה

ככל שתכולת ה-VG של הנוזל האלקטרוני שלך גבוה יותר, כך הוא יפיק יותר אדים. נוזלים אלקטרוניים בעלי תכולת VG של 70% ומעלה ידועים בהפקת ענני אדים גדולים.

בחר מכשיר בעל עוצמה גבוהה

מכשירים בעלי עוצמה גבוהה, כגון מודדי קופסה ומיכלי תת אוהם, מסוגלים לייצר ענני אדים גדולים. התקנים אלה דורשים בדרך כלל יותר כוח מאשר מכשירים סטנדרטיים, והם משמשים לעתים קרובות על ידי מנוסים.

התאם את זרימת האוויר

התאמת זרימת האוויר במכשיר שלך יכולה להשפיע על כמות האדים המופקת. זרימת אוויר רחבה יותר תייצר יותר אדים, בעוד שזרימת אוויר הדוקה יותר תייצר פחות אדים.

כוונן את הוואט או המתח

התאמת הספק או המתח של המכשיר שלך יכולה גם להשפיע על כמות האדים המופקים. הגדלת ההספק או המתח תיצור יותר אדים, בעוד שהקטנתם תיצור פחות אדים.

סיכום

יצירת עננים נוספים עם סיגריה אלקטרונית היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור נוזל אלקטרוני עם תכולת VG גבוהה, להשתמש במכשיר בעל עוצמה גבוהה, ולהתאים את זרימת האוויר ואת ההספק או המתח. עם ההגדרה הנכונה, אתה יכול ליצור ענני אדים גדולים עם הסיגריה האלקטרונית שלך.

רְכִיב הפקת אדים
פרופילן גליקול (PG) פחות אדים
גליצרין צמחי (VG) עוד אדים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן