דף הבית » יותר » מה יוצר יותר עננים בסיגריה אלקטרונית?
2023-05-12 13:58:00+02:00

מה יוצר יותר עננים בסיגריה אלקטרונית?

מהי סיגריה אלקטרונית?

סיגריה אלקטרונית, המכונה גם סיגריה אלקטרונית, היא מכשיר המופעל באמצעות סוללה המדמה חווית עישון טבק. זה עובד על ידי חימום נוזל המכיל בדרך כלל ניקוטין, חומרי טעם וריח וכימיקלים אחרים כדי לייצר אירוסול שהמשתמש שואף. הנוזל המשמש בסיגריה אלקטרונית ידוע בשם e-juice או e-liquid.

מה יוצר יותר עננים בסיגריה אלקטרונית?

אם אתה אדים מנוסה או רק בתחילת הדרך, אולי אתה תוהה מה יוצר יותר עננים בסיגריה אלקטרונית. על מנת לקבל יותר עננים מהוואפ שלך, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון, כולל סוג הנוזל האלקטרוני, המכשיר והספק.

סוג של נוזל אלקטרוני

לסוג הנוזל האלקטרוני שבו אתה משתמש תהיה השפעה גדולה על כמות העננים שתקבל. נוזלים אלקטרוניים המכילים רמות גבוהות יותר של גליצרין צמחי (VG) ייצרו יותר עננים מאלה עם רמות גבוהות יותר של פרופילן גליקול (PG). VG הוא נוזל סמיך ובעל טעם מתוק המייצר יותר אדים, בעוד PG הוא נוזל דק יותר שמייצר פחות אדים.

התקן

סוג המכשיר שבו אתה משתמש ישפיע גם על כמות העננים שתקבל. מכשירים עם סלילים גדולים יותר והספק גבוה יותר ייצרו יותר אדים מאלה עם סלילים קטנים יותר וספק נמוך יותר. מיכלי תת אוהם ומרססים הניתנים לבנייה מחדש הם הטובים ביותר לייצור עננים, מכיוון שיש להם סלילים גדולים יותר והספק גבוה יותר.

הספק

הספק של המכשיר שלך ישפיע גם על כמות האדים שאתה מקבל. ככל שהוואט גבוה יותר, כך תפיק יותר אדים. לרוב המכשירים יש הגדרות כוח מתכווננות, כך שתוכל להתאים את ההספק כדי לקבל את כמות האדים הרצויה.

טיפים להשגת עננים נוספים

אם אתה רוצה לקבל יותר עננים מהוואפ שלך, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • השתמש בנוזל אלקטרוני המכיל תוכן VG גבוה יותר.
  • השתמש במכשיר עם סלילים גדולים יותר והספק גבוה יותר.
  • התאם את הספק של המכשיר שלך כדי לקבל את כמות האדים הרצויה.
  • הגבר את זרימת האוויר של המכשיר שלך כדי לקבל יותר אדים.
  • קח שאיפות ארוכות ואיטיות יותר כדי לקבל יותר אדים.
  • השתמש בחוזק ניקוטין גבוה יותר כדי לקבל יותר אדים.
  • נסה עם נוזלים אלקטרוניים שונים כדי למצוא את זה שמייצר הכי הרבה אדים.

סיכום

לא קשה להשיג יותר עננים מהסיגריה האלקטרונית שלך. סוג הנוזל האלקטרוני, המכשיר וההספק משחקים כולם תפקיד בכמות האדים שאתה מקבל. על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה, אתה יכול לקבל יותר עננים מהוואפ שלך וליהנות מחוויית אידוי מספקת יותר. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן