דף הבית » יותר » מה זה Bigger Double D או E?
2023-05-17 13:44:00+02:00

מה זה Bigger Double D או E?

מה זה Double D ו-E?

Double D ו-E הם שני גדלים של בגדים. כפול D מתייחס למידת כוס חזייה ו-E הוא מידת שמלה. Double D הוא הגדול מבין שתי המידות, אבל איזו מהן גדולה יותר? Double D היא מידת כוס חזייה המקבילה ל-38D. זה נחשב לגודל כוס גדול יותר מאשר 36D. גודל כוס D כפול נחשב בדרך כלל לגודל הפופולרי ביותר עבור נשים. הוא משמש לעתים קרובות כמידת ייחוס בעת רכישת חזיות. E היא מידת שמלה המקבילה למידה ארה"ב 8. היא נחשבת מידה גדולה יותר ממידה ארה"ב 6. מידת השמלה E נחשבת בדרך כלל למידה המידה הפופולרית ביותר לנשים. הוא משמש לעתים קרובות כגודל התייחסות בעת רכישת שמלות.

מה גדול יותר Double D או E?

התשובה לשאלה זו תלויה במה שאתה מודד. אם אתה מודד את גודל הכוס, אז Double D הוא המידה הגדולה יותר. אם את מודדת את מידת השמלה, אז E היא המידה הגדולה יותר. כשמדובר בחזיות, מידת כוס D כפולה גדולה יותר ממידת שמלת E. הסיבה לכך היא שמידת כוס Double D שווה ערך ל-38D, בעוד שמלת E מקבילה למידה US 8. לכן, אם אתם מחפשים גודל כוס גדול יותר, אז Double D היא המידה שאתם צריכים לחפש .כשזה מגיע לשמלות, מידת שמלת E גדולה יותר ממידת גביע Double D. הסיבה לכך היא שמידת שמלת E שווה ערך למידה US 8, בעוד שמידת כוס D כפולה שווה ערך ל-38D. לכן, אם את מחפשת מידת שמלה גדולה יותר, אז E היא המידה שאת צריכה לחפש.

סיכום

לסיכום, Double D היא המידה הגדולה יותר בכל הנוגע למידת כוס ו-E היא המידה הגדולה יותר בכל הנוגע למידת השמלה. אז, בהתאם למה שאתה מחפש, אתה צריך לבחור את המידה המתאימה. כפול D היא מידת הכוס הגדולה יותר ו-E היא מידת השמלה הגדולה יותר. אם אתה עושה קניות בישראל, עליך להיות מודע לכך שהמטבע הוא השקל הישראלי החדש (שקל). לכן, כשאתם רוכשים חזיות או שמלות, הקפידו לשים לב למחירים בש"ח. אם תרצו ללמוד עוד על Double D ו-E, תוכלו לבקר בדף ויקיפדיה בעברית בכתובת מה יותר גדול דאבל די או אי .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן