דף הבית » יותר » מידות חולצה: 18 או שמאלה?
2023-07-04 09:33:00+02:00

מידות חולצה: 18 או שמאלה?

מהן מידות החולצה?

מידות החולצה הן דרך לתייג בגדים בהתאם למידות הלובש. הם מבוססים בדרך כלל על מידות הגוף, כולל היקף חזה, היקף מותניים ואורך שרוולים. בארצות הברית, הגדלים בדרך כלל מבוטאים כמספר, כמו 18, בעוד שבאירופה, הגדלים מבוטאים בדרך כלל כאות, כמו L.

מה ההבדל בין מידה חולצה 18 למידה שמאל?

מידה של חולצה 18 היא מידה שמשמשת בדרך כלל בארצות הברית, בעוד שמידה שנותרה היא מידה שמשמשת בדרך כלל באירופה. בארצות הברית מידה 18 נחשבת מידה לארג' ואילו באירופה מידה שמאל נחשבת מידה גדולה במיוחד.

איך מודדים את מידת החולצה?

הדרך הטובה ביותר לקבוע את מידת החולצה שלך היא לקחת מידות של הגוף שלך. לשם כך תזדקק לסרט מדידה ומישהו שיעזור לך. מדוד את היקף החזה שלך על ידי כריכת סרט המדידה סביב החלק המלא ביותר של החזה שלך, בדרך כלל ממש מתחת לבית השחי שלך. מדוד את היקף המותניים שלך על ידי לעטוף את סרט המדידה סביב החלק הצר ביותר של המותניים שלך, בדרך כלל ממש מעל הטבור שלך. מדוד את אורך השרוול שלך על ידי מדידה ממרכז העורף שלך לקצה הכתף ואז למטה עד פרק כף היד.

מה ההבדל בין מידות חזה ומותניים?

מדידת החזה היא מדידת היקף החזה, ואילו מדידת המותניים היא מדידת היקף המותניים. מדידת החזה נלקחת בדרך כלל ממש מתחת לבתי השחי, ואילו מדידת המותניים נלקחת בדרך כלל ממש מעל הטבור.

מה ההבדל בין מדידות אורך שרוול ואורך זרוע?

אורך השרוול הוא המדידה של אורך השרוול, בעוד שאורך הזרוע הוא מדידת אורך הזרוע. אורך השרוול נמדד בדרך כלל ממרכז העורף עד קצה הכתף ואז מטה עד פרק כף היד. אורך היד נמדד בדרך כלל מהכתף ועד פרק כף היד.

מה ההבדל בין מידות חולצות בארה"ב לאירופה?

מידות החולצות בארה"ב ובאירופה שונות. בארה"ב מידות החולצה מבוטאות בדרך כלל כמספר, כמו 18, בעוד שבאירופה מידות החולצה מתבטאות בדרך כלל באות, כמו L. מידה בארה"ב 18 נחשבת מידה גדולה, בעוד המידה האירופית שנותרה היא. נחשב לגודל גדול במיוחד.

איך ממירים מידות חולצה?

אם אתה מנסה להמיר בין מידות חולצה בארה"ב לאירופה, אתה יכול להשתמש בטבלת המרת מידות חולצה. תרשימים אלה זמינים באינטרנט ויאפשרו לך להמיר בקלות בין מידות חולצות בארה"ב לאירופה.

מה ההבדל בין מידות חולצות למידות בגדים?

מידות החולצה ומידות הלבוש שונות. מידות החולצה מבוססות על מידות הגוף, בעוד שמידות הלבוש מבוססות על מידות הבגד. מידות לבוש מבוטאות בדרך כלל כמספר, כמו 10, בעוד שמידות החולצה מבוטאות בדרך כלל כאות, כגון L.

סיכום

מידות החולצה הן דרך לתייג בגדים בהתאם למידות הלובש. בארה"ב גדלים בדרך כלל מבוטאים כמספר, כמו 18, בעוד שבאירופה גדלים בדרך כלל באים לידי ביטוי כמו אות, כמו L. מידה אמריקאית 18 נחשבת מידה גדולה, בעוד המידה האירופית השמאלית נחשבת לגודל גדול. גודל גדול במיוחד. כדי לקבוע את מידת החולצה שלך, עליך לקחת מידות של גופך ולאחר מכן להשתמש בטבלת המרת מידות החולצה כדי להמיר בין מידות חולצות בארה"ב לאירופה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן