דף הבית » יותר » מה זה קרוב יותר, רעננה או כפר סבא?
2023-06-18 14:11:00+02:00

מה זה קרוב יותר, רעננה או כפר סבא?

מבוא

רעננה וכפר סבא הן שתי ערים הממוקמות במחוז המרכז בישראל. בשתי הערים יש אוכלוסייה של למעלה מ-50,000 איש והן קרובות מאוד זו לזו מבחינה גיאוגרפית. אנשים רבים תוהים איזו משתי הערים קרובה יותר לאחרת. מאמר זה ישווה בין שתי הערים וידון איזו מהן קרובה יותר לאחרת.

מקום

רעננה ממוקמת במישור השרון, כ-15 קילומטרים מהים התיכון. העיר גובלת בכפר סבא ממזרח, הוד השרון מצפון, הרצליה ממערב וכפר יונה מדרום. כפר סבא ממוקמת במישור השרון, כ-14 קילומטרים מהים התיכון. היא גובלת ברעננה ממערב, הוד השרון מצפון, צורן-קדימה ממזרח והוד השרון מדרום.

מֶרְחָק

המרחק בין רעננה לכפר סבא הוא כ-4 קילומטרים. מרחק הנסיעה קצר עוד יותר, ועומד על 3.3 קילומטרים בלבד. המשמעות היא שלנהג ייקח כ-5 דקות לנסוע מעיר אחת לאחרת. ככזה, ברור שרעננה קרובה יותר לכפר סבא מאשר כפר סבא לרעננה.

טבלת מרחקים

עִיר מרחק (ק"מ)
רעננה עד כפר סבא 4
כפר סבא עד רעננה 4

זמן נסיעה

זמן הנסיעה בין רעננה לכפר סבא הוא כ-5 דקות. זאת בשל המרחק הקצר בין שתי הערים. נהגים יכולים לנסוע בקלות בין שתי הערים תוך פרק זמן קצר, מה שהופך את זה לנוח למי שצריך לנסוע בין שתי הערים.

תחבורה ציבורית

תחבורה ציבורית זמינה בין רעננה לכפר סבא. חברת האוטובוסים אגד מפעילה מספר קווים בין שתי הערים. המסלול הפופולרי ביותר הוא מספר 7 שיוצא מרעננה ועוצר בכפר סבא. מחיר הנסיעה למסלול זה הוא 5.30 שקלים.

סיכום

לסיכום, ברור שרעננה קרובה יותר לכפר סבא מאשר כפר סבא לרעננה. מרחק הנסיעה בין שתי הערים הוא 3.3 קילומטרים בלבד וזמן הנסיעה הוא 5 דקות בלבד. תחבורה ציבורית זמינה גם בין שתי הערים, מה שמקל על מי שצריך להתנייד בין שתי הערים. למידע נוסף על שתי הערים, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן