דף הבית » יותר » מה זה חזק יותר, קלרינס או אלרגקס?
2023-05-23 18:11:00+02:00

מה זה חזק יותר, קלרינס או אלרגקס?

סקירה כללית של קלרינס ואלרגקס

קלרינס ואלרגקס הן שתי תרופות אלרגיות פופולריות המשמשות לטיפול בסוגים שונים של אלרגיות. קלרינס היא תרופת מרשם, ואילו אלרגקס היא תרופה ללא מרשם. קלרינס הוא תרסיס לאף קורטיקוסטרואיד המסייע בהפחתת דלקת ברירית האף והסינוסים. אלרגקס הוא אנטיהיסטמין הפועל על ידי חסימת פעולת היסטמין, חומר המשתחרר על ידי הגוף במהלך תגובה אלרגית.

השוואה בין קלרינס לאלרגקס

בכל הנוגע ליעילות, קלרינס נחשבת בדרך כלל לחזקה מבין שתי התרופות. קלרינס היא תרופה אנטי דלקתית חזקה יותר, והיא טובה יותר בהפחתת דלקות באף ובסינוסים. משמעות הדבר היא שקלרינס יעילה יותר בטיפול בסימפטומים של אלרגיות, כגון גודש, התעטשות וגרד. אלרגקס פחות חזק מקלרינס, אבל הוא עדיין יעיל בטיפול באלרגיות קלות עד בינוניות. אלרגקס היא גם בחירה טובה עבור אנשים שמתקשים להשתמש בתרסיסי אף. Allergax זמין גם בצורת גלולה וגם בצורה נוזלית, מה שמקל על נטילתה.

השוואת עלויות

כשזה מגיע לעלות, Allergax היא האפשרות המשתלמת יותר. אלרגקס זמין ללא מרשם רופא, מה שאומר שהוא בדרך כלל פחות יקר מקלרינס. אספקה ל-30 יום של Allergax עולה בדרך כלל בסביבות 150 ש"ח, בעוד שאספקה ל-30 יום של Clarins יכולה לעלות עד 250 ש"ח.

תופעות לוואי

גם קלרינס וגם אלרגקס עלולים לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של קלרינס כוללות יובש, צריבה וצריבה באף. אלרגקס עלולה לגרום לנמנום, יובש בפה וסחרחורת.

מה חזק יותר?

כשמדובר בחוזק, קלרינס נחשבת בדרך כלל לחזקה מבין שתי התרופות. קלרינס היא תרופה אנטי דלקתית חזקה יותר, והיא טובה יותר בהפחתת דלקות באף ובסינוסים. משמעות הדבר היא שקלרינס יעילה יותר בטיפול בסימפטומים של אלרגיות, כגון גודש, התעטשות וגרד.

סיכום

קלרינס ואלרגקס הן שתי תרופות אלרגיות פופולריות המשמשות לטיפול בסוגים שונים של אלרגיות. קלרינס היא תרופת מרשם, ואילו אלרגקס היא תרופה ללא מרשם. קלרינס הוא תרסיס לאף קורטיקוסטרואיד המסייע בהפחתת דלקת ברירית האף והסינוסים. אלרגקס הוא אנטיהיסטמין הפועל על ידי חסימת פעולת היסטמין, חומר המשתחרר על ידי הגוף במהלך תגובה אלרגית. בכל הנוגע ליעילות, קלרינס נחשבת בדרך כלל לחזקה מבין שתי התרופות. אלרגקס פחות חזק מקלרינס, אבל הוא עדיין יעיל בטיפול באלרגיות קלות עד בינוניות. אלרגקס היא גם בחירה טובה עבור אנשים שמתקשים להשתמש בתרסיסי אף. Allergax זמין גם בצורת גלולה וגם בצורה נוזלית, מה שמקל על נטילתה. כשזה מגיע לעלות, Allergax היא האפשרות המשתלמת יותר. גם קלרינס וגם אלרגקס עלולים לגרום לתופעות לוואי. כשמדובר בחוזק, קלרינס נחשבת בדרך כלל לחזקה מבין שתי התרופות.

תשובות ושאלות

ש: מה זה קלרינס?

ת: קלרינס היא תרופת מרשם שהיא תרסיס לאף קורטיקוסטרואיד המסייע בהפחתת דלקת ברירית האף והסינוסים.

ש: מה זה אלרגקס?

ת: אלרגקס היא תרופה ללא מרשם שהיא אנטיהיסטמין הפועלת על ידי חסימת פעולת ההיסטמין, חומר שמשתחרר על ידי הגוף בזמן תגובה אלרגית.

ש: מה חזק יותר, קלרינס או אלרגקס?

ת: קלרינס נחשבת בדרך כלל לחזקה מבין שתי התרופות. קלרינס היא תרופה אנטי דלקתית חזקה יותר, והיא טובה יותר בהפחתת דלקות באף ובסינוסים.

ש: מהן תופעות הלוואי של קלרינס ואלרגקס?

ת: תופעות הלוואי השכיחות ביותר של קלרינס כוללות יובש, צריבה וצריבה באף. אלרגקס עלולה לגרום לנמנום, יובש בפה וסחרחורת.

ש: האם אלרגקס זול יותר מקלרינס?

ת: כן, אלרגקס בדרך כלל זולה יותר מקלרינס. אספקה ל-30 יום של Allergax עולה בדרך כלל בסביבות 150 ש"ח, בעוד שאספקה ל-30 יום של Clarins יכולה לעלות עד 250 ש"ח.

שולחן

תרופות כוח עֲלוּת תופעות לוואי
קלרינס יותר חזק יקר (עד 250 ש"ח) יובש, צריבה וצריבה באף
אלרגקס פחות חזק משתלם (בסביבות 150 ש"ח) ישנוניות, יובש בפה וסחרחורת

לסיכום, קלרינס נחשבת בדרך כלל לחזקה מבין שתי התרופות. קלרינס היא תרופה אנטי דלקתית חזקה יותר, והיא טובה יותר בהפחתת דלקות באף ובסינוסים. אלרגקס פחות חזק מקלרינס, אבל הוא עדיין יעיל בטיפול באלרגיות קלות עד בינוניות. אלרגקס היא גם בחירה טובה עבור אנשים שמתקשים להשתמש בתרסיסי אף. Allergax זמין גם בצורת גלולה וגם בצורה נוזלית, מה שמקל על נטילתה. כשזה מגיע לעלות, Allergax היא האפשרות המשתלמת יותר. גם קלרינס וגם אלרגקס עלולים לגרום לתופעות לוואי. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת אחת מהתרופות כדי לוודא שזו הבחירה הנכונה עבורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן