דף הבית » מידע מקצועי » מה זהב לבן או צהוב יפה יותר?
2023-04-30 17:50:00+02:00

מה זהב לבן או צהוב יפה יותר?

מה זה זהב לבן?

זהב לבן הוא סגסוגת של זהב ומתכת לבנה אחת לפחות, בדרך כלל ניקל, מנגן או פלדיום. זוהי סגסוגת של זהב ומתכות אחרות, מה שמקנה לה צבע לבן. הוא מצופה בדרך כלל ברודיום כדי להעניק לו מראה בהיר יותר ומשקף יותר. זהב לבן משמש לעתים קרובות בתכשיטים כי יש לו מראה מודרני יותר מזהב צהוב והוא קצת יותר זול.

יתרונות של זהב לבן

זהב לבן הוא בחירה פופולרית לתכשיטים מכיוון שיש לו מראה מודרני והוא קצת יותר זול מזהב צהוב. הוא גם עמיד יותר ופחות סביר להישרט או להכתים מזהב צהוב. זה גם היפואלרגני, ולכן הוא בחירה טובה עבור אנשים שיש להם עור רגיש.

חסרונות של זהב לבן

זהב לבן צריך להיות מצופה מחדש ברודיום כל כמה שנים כדי לשמור על מראה בהיר ומבריק. זה יכול להיות יקר ולאורך זמן. זהב לבן גם נוטה יותר להראות בלאי לאורך זמן מאשר זהב צהוב.

מה זה זהב צהוב?

זהב צהוב הוא זהב טהור מעורבב עם כמויות קטנות של כסף ונחושת. זהו הזהב המקורי והוא הבחירה הפופולרית ביותר לתכשיטים. זהו מראה קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה.

יתרונות של זהב צהוב

זהב צהוב הוא מראה קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. זה גם היפואלרגני, ולכן הוא בחירה טובה עבור אנשים עם עור רגיש. הוא גם עמיד יותר מזהב לבן ופחות סביר להראות בלאי לאורך זמן.

חסרונות של זהב צהוב

זהב צהוב יקר יותר מזהב לבן ויש סיכוי גבוה יותר להישרט או להכתים עם הזמן. כמו כן, יש צורך לנקות ולהבריש לעתים קרובות יותר כדי לשמור על מראה בהיר ומבריק.

מה יותר יפה?

כשזה מגיע ליופי, זה באמת מסתכם בהעדפה אישית. יש אנשים שמעדיפים את המראה הקלאסי של זהב צהוב, בעוד שאחרים מעדיפים את המראה המודרני של זהב לבן. שתי המתכות נראות יפהפיות ויחזיקו מעמד לכל החיים עם טיפול נאות.

השוואת מחירים

כשזה מגיע לעלות, זהב לבן בדרך כלל זול יותר מזהב צהוב. מחיר זהב לבן בדרך כלל נע סביב 1,500 ש"ח לגרם, כאשר זהב צהוב מתומחר לרוב בסביבות 2,000 ש"ח לגרם.

סיכום

כשזה מגיע לבחירה בין זהב לבן לצהוב, זה באמת מסתכם בהעדפה אישית. שתי המתכות נראות יפהפיות ויחזיקו מעמד לכל החיים עם טיפול נאות. זהב לבן בדרך כלל זול יותר מזהב צהוב, אך יש צורך בציפוי מחדש ברודיום כל כמה שנים. זהב צהוב יקר יותר מזהב לבן, אבל הוא עמיד יותר ופחות סביר להישרט או להכתים. בסופו של דבר, זה תלוי באדם להחליט איזו מתכת יפה יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן