דף הבית » יותר » מה היית עושה? עונה 1 פרק 1: A Recap

מה היית עושה? עונה 1 פרק 1: A Recap

מה היית עושה? עונה 1 פרק 1: A Recap

מה היית עושה? עונה 1 פרק 1: A Recap

סדרת ABC מה היית עושה? הוא מופע שמעמיד אנשים רגילים במצבים קשים ומתעד את תגובותיהם. התוכנית מתארחת על ידי ג'ון קוויניונס והיא פועלת מאז 2008. בפרק הראשון של עונה 1, התוכנית בוחנת כיצד אנשים מגיבים כאשר הם מתמודדים עם מגוון דילמות אתיות.

התרחישים

הפרק הראשון של התוכנית כלל שלושה תרחישים. בתרחיש הראשון, אישה עושה קניות בחנות ומוטרדת על ידי גבר. בתרחיש השני, אישה מופלת לרעה על ידי פקיד בחנות. בתרחיש השלישי, אדם מקבל פרופיל גזעני על ידי שוטר.

התוצאות

תוצאות המופע היו מחממות לב וגם קורעות לב. בתרחיש הראשון, אנשים רבים נכנסו לעזור לאישה שהוטרדה. בתרחיש השני, חלק מהאנשים התערבו כדי לעזור לאישה המופלה לרעה, בעוד שאחרים שתקו. בתרחיש השלישי, חלק מהאנשים התערבו כדי לעזור לגבר בעל פרופיל גזעני, בעוד שאחרים שתקו.

הטייק אווי

הפרק הראשון של מה היית עושה? הראה שאנשים מסוגלים לטוב ולרע כאשר הם מתמודדים עם מצבים קשים. זה גם הראה שלעתים קרובות אנשים מוכנים להתערב ולעזור לנזקקים, גם אם זה אומר להעמיד את עצמם בסכנה. לבסוף, זה הראה שלעתים קרובות אנשים מוכנים יותר לעזור למי שדומים להם, ולא למי ששונה.

ההשפעה

לתוכנית הייתה השפעה מתמשכת על הצופים. זה עודד אנשים להיות מודעים יותר לסביבתם ולהתערב כשהם רואים מישהו במצוקה. זה גם עודד אנשים להיות פתוחים יותר ולחשוב פעמיים לפני שהם שופטים מישהו על סמך הגזע, המין או הדת שלו. לבסוף, זה עודד אנשים להיות יותר רחמנים והבנה של אלה ששונים מהם.

סיכום

הפרק הראשון של מה היית עושה? הראה שאנשים מסוגלים לטוב ולרע כאשר הם מתמודדים עם מצבים קשים. זה גם הראה שלעתים קרובות אנשים מוכנים להתערב ולעזור לנזקקים, גם אם זה אומר להעמיד את עצמם בסכנה. לבסוף, זה הראה שלעתים קרובות אנשים מוכנים יותר לעזור למי שדומים להם, ולא למי ששונה. לתוכנית הייתה השפעה מתמשכת על הצופים ועודדה אנשים להיות מודעים יותר, בעלי ראש פתוח וחמלה.

טייק אווי מפתח

  • אנשים מסוגלים גם לטוב וגם לרע כשהם מתמודדים עם מצבים קשים.
  • אנשים מוכנים לעתים קרובות להתערב ולעזור לנזקקים, גם אם זה אומר להעמיד את עצמם בסכנה.
  • אנשים לרוב מוכנים יותר לעזור למי שדומים להם, ולא למי ששונה.
  • התוכנית עודדה אנשים להיות מודעים יותר, בעלי ראש פתוח וחמלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן