דף הבית » יותר » מה בריא יותר: סיגריות אמריקאיות או סיגריות ארוזות?
2023-05-15 02:33:00+02:00

מה בריא יותר: סיגריות אמריקאיות או סיגריות ארוזות?

מהן סיגריות אמריקאיות?

סיגריות אמריקן ספיריט הן מותג של סיגריות טבעיות וללא תוספים המיוצרות ומופצות על ידי חברת Santa Fe Natural Tobacco. החברה נוסדה בשנת 1982 בסנטה פה, ניו מקסיקו, ומאז הם מייצרים סיגריות עם מרכיבים טבעיים. סיגריות אמריקן ספיריט מיוצרות עם תערובת של טבק אורגני וללא תוספים, והן מגיעות במגוון טעמים וסגנונות. החברה מייצרת גם קו סיגריות מנטול וקו סיגריות אורגניות. סיגריות אמריקן ספיריט זמינות ברוב המדינות, כולל ישראל.

מהן סיגריות ארוזות?

סיגריות ארוזות הן סיגריות המיוצרות ונמכרות על ידי חברות הטבק הגדולות. סיגריות אלו מיוצרות עם תערובת של טבק ומגוון של כימיקלים ותוספים. סיגריות ארוזות זמינות במגוון טעמים וסגנונות, והן זמינות באופן נרחב ברוב המדינות. בישראל ניתן להשיג סיגריות ארוזות במגוון מותגים, ביניהם מרלבורו, קאמל, ווינסטון.

מה בריא יותר: סיגריות אמריקאיות או סיגריות ארוזות?

כשזה מגיע להחלטה איזה סוג סיגריה בריא יותר, התשובה אינה חד משמעית. בעוד שסיגריות אמריקן ספיריט מיוצרות עם תערובת של טבק אורגני וללא תוספים, הן עדיין מכילות ניקוטין וזפת, הידועים כמזיקים לבריאות שלך. סיגריות ארוזות, לעומת זאת, מכילות מגוון כימיקלים ותוספים שעלולים להזיק לבריאותכם. ההשפעות הבריאותיות של עישון מתועדות היטב, וגם סיגריות אמריקן ספיריט וגם סיגריות ארוזות יכולות להגביר את הסיכון שלך לפתח בעיות בריאותיות שונות, כולל סרטן, מחלות לב ושבץ. לכן, חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בעישון ולקבל החלטה מושכלת לגבי סוג הסיגריה המתאים לכם.

השוואת מחירים

כשזה מגיע למחיר הסיגריות, סיגריות אמריקן ספיריט נוטות להיות יקרות יותר מסיגריות ארוזות. בישראל, חפיסת סיגריות אמריקן ספיריט עולה בדרך כלל בסביבות 40 ש"ח, בעוד שחפיסת סיגריות ארוזות עולה בדרך כלל בסביבות 20 ש"ח.

השוואה בין הסיכונים הבריאותיים

כשבאים להשוות בין הסיכונים הבריאותיים של סיגריות אמריקן ספיריט וסיגריות ארוזות, חשוב להבין ששני סוגי הסיגריות מכילים ניקוטין וזפת, הידועים כמזיקים לבריאותכם. עם זאת, סיגריות אמריקן ספיריט מכילות פחות תוספים וכימיקלים מאשר סיגריות ארוזות, מה שעלול לגרום להן להיות פחות מזיקות לבריאות שלך.

השוואה בין הטעם והריח

כשזה מגיע לטעם ולריח של סיגריות, סיגריות אמריקן ספיריט נוטות להיות יותר טעימות ופחות קשות מסיגריות ארוזות. סיגריות אמריקן ספיריט מיוצרות עם תערובת של טבק אורגני וללא תוספים, מה שנותן להן טעם וארומה ייחודיים. סיגריות ארוזות, לעומת זאת, מיוצרות בתערובת של טבק וכימיקלים ותוספים שונים, שעלולים להעניק להן טעם חריף ולא נעים.

סיכום

כשזה מגיע להחלטה איזה סוג סיגריה בריא יותר, התשובה אינה חד משמעית. בעוד שסיגריות אמריקן ספיריט מיוצרות עם תערובת של טבק אורגני וללא תוספים, הן עדיין מכילות ניקוטין וזפת, הידועים כמזיקים לבריאות שלך. סיגריות ארוזות, לעומת זאת, מכילות מגוון כימיקלים ותוספים שעלולים להזיק לבריאותכם. מבחינת מחיר, סיגריות אמריקן ספיריט נוטות להיות יקרות יותר מסיגריות ארוזות. מבחינת טעם וריח, סיגריות אמריקן ספיריט נוטות להיות יותר טעימות ופחות קשות מסיגריות ארוזות. בסופו של דבר, חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בעישון ולקבל החלטה מושכלת לגבי סוג הסיגריה המתאים לך.

סוג סיגריה מחיר (ש"ח) סיכון בריאותי טעם וריח
רוח אמריקאית 40 מכיל ניקוטין וזפת יותר טעים ופחות חריף
ארוז 20 מכיל כימיקלים ותוספים טעם חריף ולא נעים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן