דף הבית » יותר » מה בטוח יותר ממניות או איגרות חוב?
2023-05-13 08:43:00+02:00

מה בטוח יותר ממניות או איגרות חוב?

מה בטוח יותר ממניות או איגרות חוב?

כשזה מגיע להשקעה, מניות ואג"ח הן שתיים מהאפשרויות הפופולריות ביותר. אבל אם אתה מחפש משהו קצת יותר בטוח, יש הרבה אפשרויות אחרות לשקול. ממזומן ועד נדל"ן, הנה כמה מההשקעות הטובות ביותר שבטוחות יותר ממניות או אג"ח.

כסף מזומן

מזומן היא אחת ההשקעות הבטוחות ביותר שאתה יכול לעשות. זהו נכס נזיל בעל סיכון נמוך שאליו אתה יכול לגשת במהירות ובקלות. אמנם זה לא ירוויח לך הרבה כסף, אבל זה יכול להיות דרך מצוינת לאחסן את הכסף שלך ולשמור אותו בטוח. מזומן הוא גם אופציה מצוינת אם אתה מחפש השקעות לטווח קצר, שכן ניתן להשתמש בו לרכישת מניות או אג"ח כאשר השוק מתאים.

תעודות פיקדון (תקליטורים)

תעודות פיקדון (CD) הן סוג של חשבון חיסכון שמשלם ריבית קבועה. הם דרך מצוינת לאחסן את הכסף שלך בבטחה, מכיוון שהם מבוטחים על ידי ה-FDIC. תקליטורים הם גם אופציה מצוינת להשקעות לטווח קצר, מכיוון שלרוב יש להם טווח קבוע של שישה חודשים עד חמש שנים.

קצבאות קבועות

קצבאות קבועות הן סוג של פוליסת ביטוח המשלמת ריבית מובטחת על פני תקופה קצובה. הם דרך מצוינת לאחסן את הכסף שלך בבטחה, שכן הם מגובים בהבטחה של המבטח לשלם את הסכום שסוכם. קצבאות קבועות הן גם אופציה מצוינת להשקעות לטווח ארוך, מכיוון שבדרך כלל יש להן טווח מינימלי של 10 שנים.

נדל"ן

נדל"ן היא אחת ההשקעות הפופולריות ביותר, וזו יכולה להיות דרך מצוינת לאחסן את הכסף שלך בבטחה. נדל"ן הוא נכס בעל סיכון נמוך ונזיל שניתן להשתמש בו כדי לייצר הכנסה באמצעות תשלומי שכירות או רווחי הון בעת מכירה. נדל"ן הוא גם אופציה מצוינת להשקעות לטווח ארוך, מכיוון שהוא יכול לעלות בערכו לאורך זמן.

זהב ומתכות יקרות

זהב ומתכות יקרות אחרות יכולים להיות דרך מצוינת לאחסן את הכסף שלך בבטחה. זהב ומתכות יקרות אחרות הם נכסים נזילים בסיכון נמוך שיכולים לעלות בערכם לאורך זמן. הם גם אופציה מצוינת להשקעות לטווח ארוך, מכיוון שהם בדרך כלל פחות תנודתיים ממניות ואג"ח.

מטבעות קריפטו

מטבעות קריפטו הם אפשרות השקעה חדשה יחסית, אך הפופולריות שלהם גוברת. מטבעות קריפטו הם נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם לאחסון והעברת ערך. הם נכס נזיל בסיכון נמוך שיכול לעלות בערכו לאורך זמן. עם זאת, הם גם נדיפים מאוד, כך שהם לא מתאימים לכולם.

סיכום

כשזה מגיע להשקעה, יש הרבה אפשרויות בטוחות יותר ממניות או איגרות חוב. ממזומן ועד נדל"ן, יש הרבה אפשרויות זמינות למי שמחפש לאחסן את כספם בבטחה. חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא את האפשרות המתאימה לך. השקעה בנדלן או במטבעות ישראליים יכולה להיות בחירה טובה יותר בהשקעות שלך, כך תחפש את הפתרון המתאים לעצמך. כדי לקבל ייעוץ ייחודי על ההשקעה הטובה ביותר עבורך, עליך לפנות ללמומחה מוסרי שיוכל לעזור לך להבין את ההשקעה הטובה ביותר עבורך. כדי לקבל מידע נוסף על הנושא, תוכל לבקר בדף מה יותר בטוח מניה או חובות אגרות בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן