דף הבית » המלצת הצוות » מה את עושה בתחילת ההריון?

מה את עושה בתחילת ההריון?

מה את עושה בתחילת ההריון?

ראה את הרופא שלך

כאשר אתה מגלה שאתה בהריון, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע תור לרופא שלך. זה חשוב במיוחד אם יש לך מצב רפואי קיים, כגון סוכרת או לחץ דם גבוה. הרופא שלך יכול לעזור לך לנהל את כל המצבים הקיימים ולספק עצות כיצד לנהל הריון בריא. הרופא שלך גם יוכל לענות על כל שאלה שיש לך לגבי ההריון שלך.

קח ויטמינים לפני לידה

ויטמינים טרום לידתיים הם חלק חשוב בהריון בריא. הם מכילים ויטמינים ומינרלים חיוניים שחשובים להתפתחות התינוק שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ על מותג ספציפי של ויטמינים טרום לידתיים, או שאתה יכול לרכוש אותם ללא מרשם. הקפד לקחת אותם לפי ההוראות ולדבר עם הרופא שלך אם יש לך שאלות כלשהן.

אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה חשובה גם לך וגם לתינוקך. אכילת מגוון של פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים תעזור להבטיח שאתה מקבל את החומרים המזינים שאתה צריך. כדאי גם להימנע ממזונות מעובדים וממזונות עתירי סוכר ושומן. שוחח עם הרופא שלך אם יש לך שאלות כלשהן לגבי מזונות לאכול או להימנע במהלך ההריון.

הגדל את צריכת המים שלך

שמירה על לחות חשובה גם לך וגם לתינוקך. הקפידו לשתות הרבה מים במהלך היום. אתה יכול גם לקבל נוזלים ממקורות אחרים, כגון חלב, מיץ ותה צמחים. הימנע ממשקאות מתוקים וקפאין, מכיוון שהם עלולים להזיק לתינוקך.

קבל פעילות גופנית סדירה

פעילות גופנית חשובה להריון בריא. זה יכול לעזור להפחית מתח, לשפר את מצב הרוח ולשמור על הגוף שלך חזק. שוחח עם הרופא שלך על אילו סוגי פעילות גופנית בטוחים עבורך במהלך ההריון. פעילויות בעלות השפעה נמוכה, כגון הליכה, שחייה ויוגה, הן בדרך כלל בטוחות.

להפחית לחץ

לחץ יכול להשפיע לרעה על ההריון שלך. נסה להפחית את הלחץ על ידי הקדשת זמן לעצמך, מנוחה רבה ודיבור עם חברים ובני משפחה. אתה יכול גם לנסות טכניקות הרפיה, כמו נשימה עמוקה ומדיטציה.

למד על הריון

למידה על הריון יכולה לעזור לך להרגיש מוכנה יותר ובשליטה. קרא ספרים, צפה בסרטונים ודיבר עם נשים הרות אחרות. תוכל גם למצוא מידע מועיל באינטרנט, כגון ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן