דף הבית » רק אצלנו » מה אתה עושה אם אתה רוצה שהפנקייק יהיה עגול?

מה אתה עושה אם אתה רוצה שהפנקייק יהיה עגול?

מה אתה עושה אם אתה רוצה שהפנקייק יהיה עגול?

הכנת הפנקייק העגול המושלם

פנקייקים הם פינוק ארוחת בוקר טעים שכולם יכולים ליהנות ממנו. אבל לפעמים, זה יכול להיות קשה להשיג את הצורה המושלמת לפנקייק שלך. אם אתם מחפשים פנקייק עגול מושלם, הגעתם למקום הנכון. הנה כמה טיפים וטריקים שיעזרו לכם להכין את הפנקייק העגול המושלם בכל פעם.

בחר את הפאן הנכון

הצעד הראשון להכנת הפנקייק העגול המושלם הוא לבחור את התבנית הנכונה. תבנית עגולה אידיאלית להכנת פנקייקים עגולים, אך ניתן להשתמש גם במחבת טפלון או במחבת פסים. וודאו שהמחבת משומנת היטב לפני שמתחילים לבשל, כי זה יעזור לפנקייק להחליק בקלות מהמחבת.

השתמש במצקת

כשאתם מוכנים לשפוך את הבלילה לתבנית, השתמשו במצקת כדי להבטיח שהלביבה תתפזר באופן שווה. זה יעזור לך לקבל צורה אחידה לפנקייק שלך. אפשר גם להשתמש בכוס מדידה כדי לצקת את הבלילה לתבנית, אבל מצקת תיתן לכם יותר שליטה על צורת הפנקייק.

סובב את המחבת

לאחר ששפכתם את הבלילה לתבנית, תוכלו לסובב את התבנית כדי לעזור לפנקייק להתפזר בצורה אחידה. זה יעזור לך לקבל צורה עגולה לחלוטין לפנקייק שלך. אתה יכול גם להשתמש במרית כדי לעזור לפזר את הבלילה בצורה אחידה.

הפוך את הפנקייק

לאחר שהפנקייק מבושל מצד אחד, הגיע הזמן להפוך אותו. זה יכול להיות מסובך, מכיוון שאתה לא רוצה לשבור את הפנקייק. כדי להקל, השתמש במרית כדי לעזור לך להרים את הפנקייק ולאחר מכן להפוך אותו. לאחר שהלביבה הופכת, אפשר לבשל אותה עוד כמה דקות עד שהיא מזהיבה.

תן לזה להתקרר

לאחר שהלביבה מוכנה, הניחו לה להתקרר כמה דקות לפני ההגשה. זה יעזור לפנקייק לשמור על צורתו ויקל על החיתוך לפרוסות.

שאלות ותשובות

ש: באיזה סוג תבנית עלי להשתמש להכנת פנקייק עגול?
ת: תבנית עגולה אידיאלית להכנת פנקייקים עגולים, אבל אפשר גם להשתמש במחבת טפלון או מחבת פסים. ודאו שהמחבת משומנת היטב לפני שמתחילים לבשל. ש: איך אני מוודא שהפנקייק מפוזר באופן שווה?
ת: השתמשו במצקת כדי לצקת את הבלילה לתבנית. זה יעזור לך לקבל צורה אחידה לפנקייק שלך. אפשר גם להשתמש בכוס מדידה כדי לצקת את הבלילה לתבנית, אבל מצקת תיתן לכם יותר שליטה על צורת הפנקייק. ש: איך אני הופך את הפנקייק מבלי לשבור אותו?
ת: השתמש במרית כדי לעזור לך להרים את הפנקייק ואז להפוך אותו. לאחר שהלביבה הופכת, אפשר לבשל אותה עוד כמה דקות עד שהיא מזהיבה.

סיכום

הכנת הפנקייק העגול המושלם לא חייב להיות קשה. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו להכין את הפנקייק המושלם בכל פעם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן