דף הבית » הכי מדובר » מה אתה עושה אם אתה רוצה להתחתן והוא לא?

מה אתה עושה אם אתה רוצה להתחתן והוא לא?

מה אתה עושה אם אתה רוצה להתחתן והוא לא?

מה אתה עושה אם אתה רוצה להתחתן והוא לא?

להתחתן היא החלטה גדולה, וזה יכול להיות קשה אם בן הזוג שלך לא רוצה. זה יכול להיות מצב קשה לניווט, וזה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לנווט במצב זה.

הבן את הסיבות של השותף שלך

הצעד הראשון הוא לנסות להבין מדוע בן הזוג שלך לא רוצה להתחתן. יכול להיות שהם לא מאמינים בנישואים, או שיכול להיות שהם חוו ניסיון רע בנישואים בעבר. יכול להיות גם שהם לא מרגישים מוכנים להתחייב כל כך גדולה. תהיה הסיבה אשר תהיה, חשוב לנסות להבין אותה.

לדבר על זה

ברגע שאתה מבין את הסיבות של בן הזוג שלך, חשוב לדבר על זה. חשוב להיות פתוחים וכנים אחד עם השני ולהיות מוכנים להקשיב לנקודת המבט של זה. חשוב גם לכבד ולנסות למצוא פשרה שתתאים לשניכם.

שקול אפשרויות אחרות

אם בן הזוג שלך לא רוצה להתחתן, זה לא אומר שאתה לא יכול לנהל מערכת יחסים מחויבת. ישנן אפשרויות נוספות כגון חיים משותפים או קיום איחוד אזרחי. אפשרויות אלה יכולות לספק רבות מאותן יתרונות כמו נישואים ללא התחייבות משפטית.

קח זמן להחליט

חשוב לקחת את הזמן שלך בעת קבלת החלטה לגבי נישואין. אל תמהרו לשום דבר ותוודאו שלשניכם יש זמן לחשוב על זה ולדון בו. חשוב גם לוודא ששניכם מרגישים בנוח עם ההחלטה.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה יתרונות
נישואים התחייבות משפטית, הטבות מס וכו'.
חיים ביחד שיתוף בהוצאות, חברות וכו'.
איחוד האזרחי הכרה משפטית, חלק מאותן יתרונות כמו נישואין

להתחתן היא החלטה גדולה, וזה יכול להיות קשה אם בן הזוג שלך לא רוצה. חשוב לקחת את הזמן ולהבין את הסיבות של בן הזוג לא לרצות להתחתן. חשוב גם לדבר על זה ולשקול אפשרויות אחרות כמו חיים משותפים או איחוד אזרחי. בסופו של דבר, חשוב לוודא ששניכם מרגישים בנוח עם ההחלטה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן