דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות אם המחשב לא מופעל במצב בטוח

מה לעשות אם המחשב לא מופעל במצב בטוח

מה לעשות אם המחשב לא מופעל במצב בטוח

מהו מצב בטוח?

מצב בטוח הוא מצב אבחון מיוחד של מערכת הפעלה של מחשב המופעל עם סט מינימלי של מנהלי התקנים ושירותים. הוא משמש לפתרון בעיות ולאבחון בעיות במחשב. כאשר המחשב מופעל במצב בטוח, רק קבצי המערכת ומנהלי ההתקן החיוניים ביותר נטענים, המאפשרים למשתמש לבצע שינויים בתצורת המערכת או להסיר תוכנות שעלולות לגרום לבעיות.

מדוע תצטרך להתחיל במצב בטוח?

ישנן כמה סיבות שונות מדוע ייתכן שיהיה עליך להפעיל את המחשב במצב בטוח. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא פתרון בעיות במחשב. אם אתה נתקל בבעיות במחשב שלך, הפעלה במצב בטוח יכולה לעזור לך לזהות את הגורם לבעיה. זה יכול לשמש גם כדי להסיר תוכנות שעלולות לגרום לבעיות.

כיצד להתחיל במצב בטוח

הפעלת המחשב במצב בטוח היא קלה יחסית. הצעד הראשון הוא לכבות את המחשב ולאחר מכן להפעיל אותו מחדש. ברגע שאתה רואה את הלוגו של היצרן, לחץ והחזק את מקש F8. זה יביא את התפריט 'אפשרויות אתחול מתקדמות'. מכאן, אתה יכול לבחור את האפשרות להתחיל במצב בטוח.

מה לעשות אם המחשב לא מופעל במצב בטוח

אם המחשב שלך לא מופעל במצב בטוח, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את הגדרות ה-BIOS. ודא שה-BIOS מוגדר לאתחול מההתקן הנכון. אם ה-BIOS מוגדר כהלכה, נסה לאתחל מתקליטור או כונן USB הניתן לאתחול. אם המחשב עדיין לא מופעל במצב בטוח, ייתכן שיהיה עליך לבצע שחזור מערכת או להתקין מחדש את מערכת ההפעלה.

דעה אישית

מצב בטוח הוא כלי נהדר לפתרון בעיות ואבחון בעיות במחשב. זה יכול להיות קצת מסובך לגרום למחשב להתחיל במצב בטוח, אבל עם קצת סבלנות וקצת פתרון בעיות, זה יכול להיעשות. אם המחשב אינו מופעל במצב בטוח, ייתכן שיהיה צורך לבצע שחזור מערכת או להתקין מחדש את מערכת ההפעלה. בכל מקרה, זה תמיד רעיון טוב לגבות את הנתונים שלך לפני שתנסה לבצע שינויים גדולים במחשב שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן