דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות אם נשפך מיץ על הספה?

מה לעשות אם נשפך מיץ על הספה?

. מה לעשות אם נשפך מיץ על הספה?

מה לעשות אם נשפך מיץ על הספה?

קורות תאונות, וכשהן מתרחשות, חשוב לדעת מה לעשות. שפיכת מיץ על הספה עלולה להיות מצב מלחיץ, אך בעזרת הצעדים הנכונים תוכלו לנקות את הבלגן ולמנוע נזקים נוספים.

שלב 1: כתם את הכתם

השלב הראשון הוא לטשטש את הכתם עם מטלית נקייה וסופגת. אל תשפשפו את הכתם, כי זה יכול להפיץ אותו ולהקשות על הסרתו. במקום זאת, לחץ על הבד כנגד הכתם והחזק אותו שם למשך מספר שניות. זה יעזור לספוג כמה שיותר מהנוזל.

שלב 2: החל תמיסת ניקוי

לאחר שספגתם את הכתם, תצטרכו למרוח תמיסת ניקוי. אתה יכול להשתמש במוצר ניקוי שנקנה בחנות, או שאתה יכול להכין בעצמך על ידי ערבוב חלקים שווים של חומץ לבן ומים. מרחו את התמיסה על הכתם והניחו לו לשבת כמה דקות.

שלב 3: כתם שוב

לאחר שהפתרון קיבל הזדמנות לעבוד, תצטרך לטשטש שוב את הכתם. זה יעזור להסיר את כל הנוזל שנותר וגם יעזור להסיר כל שאריות מתמיסת הניקוי.

שלב 4: שטפו את האזור

לאחר שספגתם את הכתם, תצטרכו לשטוף את האזור במים נקיים. זה יעזור להסיר את כל השאריות שנותרו וגם יעזור למנוע כל שינוי צבע.

שלב 5: תן לאזור להתייבש

לאחר ששטפת את האזור, תצטרך לתת לו להתייבש. ניתן להשתמש במאוורר או במייבש שיער כדי לזרז את התהליך, אך הקפידו לא להשתמש בחום רב מדי, שכן הדבר עלול לגרום להתכווצות הבד או שינוי צבעו.

מניעת כתמים עתידיים

לאחר שניקת את הדליפה, תרצה לנקוט בצעדים כדי למנוע כתמים עתידיים. אתה יכול להשתמש במגן בד כדי לעזור לדחות נוזלים, או שאתה יכול להשתמש בכיסוי החלקה כדי להגן על הבד. אתה יכול גם להשתמש בתחתיות ופלייסמטים כדי לעזור להגן על הבד מפני שפיכה.

השוואה מהירה

שלב מה לעשות
שלב 1 תמחק את הכתם
שלב 2 החל תמיסת ניקוי
שלב 3 כתם שוב
שלב 4 שטפו את האזור
שלב 5 תן לאזור להתייבש

שפיכת מיץ על הספה עלולה להיות מצב מלחיץ, אך בעזרת הצעדים הנכונים תוכלו לנקות את הבלגן ולמנוע נזקים נוספים. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך לנקות שפך, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה לקבלת טיפים וטריקים נוספים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן