דף הבית » הכי מדובר » מה אנחנו עושים אם אני טס לחו"ל בזמן שאני חותם על אבטלה?

מה אנחנו עושים אם אני טס לחו"ל בזמן שאני חותם על אבטלה?

מה אנחנו עושים אם אני טס לחו"ל בזמן שאני חותם על אבטלה?

מהי אבטלה?

אבטלה היא מצב בו אדם נמצא ללא עבודה ומחפש עבודה באופן פעיל. זה מצב קשה להיות בו, וזה יכול להיות אפילו יותר קשה אם אתה צריך לטוס לחו"ל בזמן שאתה נרשם לאבטלה. מאמר זה ידון בצעדים שעליך לנקוט אם אתה מוצא את עצמך במצב זה.

מהן האפשרויות שלי?

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל בזמן שאתם נרשמים לאבטלה, ישנן מספר אפשרויות העומדות לרשותכם. האפשרות הראשונה היא להגיש בקשה לדמי אבטלה לפני היציאה. זה יבטיח שאתה יכול לקבל הטבות בזמן שאתה לא. האפשרות השנייה היא להגיש בקשה לדמי אבטלה לאחר החזרה מהטיול. זה יאפשר לך לקבל הטבות מיד עם החזרה.

הגשת בקשה להטבות לפני שאתה עוזב

אם תבחר להגיש בקשה לדמי אבטלה לפני היציאה, תצטרך לוודא שברשותך כל המסמכים והמידע הדרושים. זה כולל את מספר הביטוח הלאומי שלך, הוכחה להעסקתך והוכחת הכנסתך. כמו כן, תצטרכו לספק מידע על הטיול שלכם, כגון התאריכים שבהם תעזבו והיעד. לאחר שיש לך את כל המידע הדרוש, תוכל להגיש את הבקשה שלך.

הגשת בקשה להטבות לאחר החזרה

אם תבחר להגיש בקשה לדמי אבטלה לאחר חזרתך מהטיול, תצטרך לספק את אותו מידע כפי שהיית עושה אילו הגשת בקשה לפני יציאתך. עם זאת, תצטרך גם לספק הוכחה לטיול שלך, כגון עותק של הכרטיס או כרטיס העלייה למטוס. לאחר שיש לך את כל המידע הדרוש, תוכל להגיש את הבקשה שלך.

מה עוד אני צריך לדעת?

בעת הגשת בקשה לדמי אבטלה, חשוב לזכור כי אתה חייב לחפש עבודה באופן אקטיבי בזמן שאתה לא. תצטרך גם לעקוב אחר כל לידים לעבודה או ראיונות שיש לך בזמן שאתה לא. מידע זה יהיה צורך לספק בעת הגשת הבקשה שלך.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה דרישות
הגשת בקשה להטבות לפני שאתה עוזב מספר תעודת זהות, הוכחת העסקה, הוכחת הכנסה, מידע על הטיול שלך
הגשת בקשה להטבות לאחר החזרה מספר תעודת זהות, הוכחת העסקה, הוכחת הכנסה, מידע על הטיול שלך, הוכחת נסיעתך

חשוב לזכור שעליכם לחפש עבודה באופן אקטיבי בזמן שאתם לא על מנת לקבל דמי אבטלה. כמו כן, עליך לעקוב אחר כל לידים לעבודה או ראיונות שיש לך בזמן שאתה לא. מידע זה יהיה צורך לספק בעת הגשת הבקשה שלך. אם אתה מתכנן לטוס לחו"ל בזמן שאתה נרשם לאבטלה, חשוב להבין את הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי לקבל הטבות. תצטרך לוודא שיש לך את כל המסמכים והמידע הדרושים מוכנים, ותצטרך לספק הוכחה לטיול שלך אם אתה מגיש בקשה לאחר החזרה. חשוב גם לזכור שעליך לחפש עבודה באופן פעיל בזמן שאתה לא נמצא על מנת לקבל דמי אבטלה. למידע נוסף על דמי אבטלה, אתה יכול לבקר בקישור הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן