דף הבית » טופ 10 » כמה שוקל GTA V?
2023-05-17 12:48:00+02:00

כמה שוקל GTA V?

מה זה GTA V?

Grand Theft Auto V (GTA V) הוא משחק וידאו הרפתקאות פעולה שפותח על ידי Rockstar North ופורסם על ידי Rockstar Games. הוא שוחרר בספטמבר 2013 ל-PlayStation 3 ול-Xbox 360, בנובמבר 2014 ל-PlayStation 4 ול-Xbox One, ובאפריל 2015 ל-Microsoft Windows. זהו הפרק החמישה עשר בסדרת Grand Theft Auto והיורש של Grand Theft Auto IV. המשחק מתרחש במדינה הבדיונית סן אנדראס, המבוססת על דרום קליפורניה, ושלוש הערים הגדולות שלה: לוס סנטוס, המבוססת על לוס אנג'לס ; סן פיירו, מבוסס על סן פרנסיסקו; ולאס ונטורס, המבוססת על לאס וגאס. הסיפור לשחקן יחיד עוקב אחר שלושה פושעים ומאמציהם לבצע שוד בזמן לחץ של סוכנות ממשלתית. עיצוב העולם הפתוח מאפשר לשחקנים לשוטט בחופשיות באזור הכפרי הפתוח של סן אנדראס ובעיר הבדיונית לוס סנטוס, המבוססת על לוס אנג'לס.

כמה שוקל GTA V?

GTA V הוא משחק ענק, והוא שוקל 8.5 גיגה-בייט נכבדים עבור גרסת ה-Xbox 360, ו-17.5 GB עבור גרסת ה-Xbox One. גרסת הפלייסטיישן 3 שוקלת 8.7 ג'יגה-בייט, וגרסת הפלייסטיישן 4 שוקלת 18 ג'יגה-בייט. גרסת ה-PC היא הגדולה ביותר, במשקל עצום של 65 GB.

מה ההבדל בין הגרסאות השונות?

ההבדל העיקרי בין הגרסאות השונות של GTA V הוא גודל המשחק. גרסת ה-Xbox 360 היא הקטנה ביותר, וגרסת ה-PC היא הגדולה ביותר. גרסאות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 גדולות מעט מקודמותיהן. ההבדל הנוסף בין הגרסאות השונות הוא הגרפיקה. לגרסאות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 יש גרפיקה הרבה יותר טובה מאשר ל-Xbox 360 ול-PlayStation 3. לגרסת המחשב יש את הגרפיקה הטובה ביותר, שכן היא הגרסה החזקה ביותר.

מה ההבדל בין המהדורות השונות?

GTA V זמין בשלוש מהדורות שונות: Standard, Special ו- Collector's. המהדורה הסטנדרטית כוללת את משחק הבסיס ואת כל העדכונים. המהדורה המיוחדת כוללת את משחק הבסיס, את כל העדכונים וקצת תוכן נוסף. מהדורת האספנים כוללת את משחק הבסיס, כל העדכונים, תוכן נוסף ועותק פיזי של המשחק.

סיכום

GTA V הוא אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר בכל הזמנים. אבל כמה זה שוקל? גרסת ה-Xbox 360 שוקלת 8.5 GB, גרסת ה-Xbox One שוקלת 17.5 GB, גרסת ה-PlayStation 3 שוקלת 8.7 GB, גרסת ה-PlayStation 4 שוקלת 18 GB, וגרסת ה-PC שוקלת 65 GB. ההבדל העיקרי בין הגרסאות השונות הוא גודל המשחק, והגרפיקה. GTA V זמין גם בשלוש מהדורות שונות: Standard, Special ו- Collector's. למידע נוסף על GTA V, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן