דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן עוף טרי יכול להיות במקרר?
2023-04-08 09:01:00+02:00

כמה זמן עוף טרי יכול להיות במקרר?

מהם חיי המדף של עוף טרי?

עוף טרי יכול להישמר במקרר עד יומיים. לאחר יומיים, יש לבשל או להקפיא. חשוב לציין כי חיי המדף של עוף טרי יכולים להשתנות בהתאם לטמפרטורת המקרר ולאיכות העוף.

איך לאחסן עוף טרי

כשמאחסנים עוף טרי, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון. זה יעזור לשמור על טריות העוף ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לאחסן את העוף בחלק הקר ביותר של המקרר, לרוב במדף התחתון.

איך לדעת אם עוף טרי התקלקל

חשוב לבדוק את טריות העוף לפני בישולו או הקפאתו. אם לעוף יש ריח חמוץ או מרקם רירי, הוא התקלקל ויש לזרוק אותו. בנוסף, אם העוף נשמר במקרר יותר מיומיים, יש לבשל אותו או להקפיא אותו מיד.

טיפים לשמירה על טריות עוף טרי

יש כמה טיפים לשמירה על טריות עוף טרי. ראשית, חשוב לקנות עוף טרי ממקור מוכר. בנוסף, חשוב לאחסן את העוף בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון. לבסוף, חשוב לאחסן את העוף בחלק הקר ביותר של המקרר ולבדוק את טריות העוף לפני בישולו או הקפאתו.

טבלה: חיי מדף של עוף טרי

שיטת אחסון חיי מדף
מְקָרֵר 2 ימים
מַקפִּיא עד 6 חודשים

חשוב לציין כי חיי המדף של עוף טרי יכולים להשתנות בהתאם לטמפרטורת המקרר ולאיכות העוף. בנוסף, חשוב לאחסן את העוף בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון. זה יעזור לשמור על טריות העוף ולמנוע ממנו להתקלקל. כאשר מבשלים עוף טרי, חשוב לבשל אותו ביסודיות. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165°F (74°C). בנוסף, חשוב להשתמש במדחום מזון כדי לבדוק את טמפרטורת העוף. לבסוף, חשוב לתרגל טיפול בטוח במזון בעת הכנה ואחסון של עוף טרי. זה כולל שטיפת ידיים ומשטחים הבאים במגע עם עוף נא. בנוסף, חשוב להימנע מזיהום צולב על ידי שמירה על הפרדה של עוף גולמי ממזונות אחרים. על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול להבטיח שהעוף הטרי שלך בטוח וטעים. למידע נוסף על בטיחות מזון, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן