דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן נמשך הדימום לאחר הפלה גלולות?
2023-04-07 11:48:00+02:00

כמה זמן נמשך הדימום לאחר הפלה גלולות?

מהן גלולות להפלה?

גלולות להפסקת הריון הן דרך בטוחה ויעילה להפסקת הריון. שני הסוגים של גלולות להפלה הם מיפריסטון ומיזופרוסטול. Mifepristone חוסם את הורמון הפרוגסטרון, הדרוש להמשך ההריון. מיזופרוסטול גורם להתכווצות הרחם ולהוצאת ההריון. גלולות להפלה נלקחות בדרך כלל בשתי מנות, כאשר המנה השנייה נלקחת 24 עד 48 שעות לאחר הראשונה.

כמה זמן נמשך הדימום לאחר הפלה גלולות?

דימום לאחר נטילת כדורים להפלה הוא בדרך כלל כבד יותר מהמחזור הרגיל ויכול להימשך עד שבועיים. כמות הדימום יכולה להשתנות מאדם לאדם. אנשים מסוימים עשויים לחוות כתמים קלים למשך מספר ימים, בעוד שאחרים עשויים לחוות דימום כבד עד שבועיים.

למה אני צריך לצפות במהלך הדימום?

במהלך הדימום, אתה עלול לחוות התכווצויות, בדומה לכאבי מחזור. אתה יכול גם להעביר קרישים או רקמות. זה נורמלי וזה סימן לכך שההפלה הושלמה.

מתי עלי לפנות לטיפול רפואי?

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי:

  • דימום כבד (השרייה של יותר משתי רפידות מקסי בשעה)
  • כאבי בטן עזים
  • חום מעל 100.4 מעלות צלזיוס
  • צְמַרמוֹרֶת
  • הפרשות נרתיקיות מסריחות

מה עלי לעשות לאחר הפסקת הדימום?

לאחר הפסקת הדימום, חשוב לדאוג לעצמך. זה כולל מנוחה רבה, אכילת מזון בריא והימנעות מפעילויות מאומצות. כדאי גם להימנע מקיום יחסי מין לפחות שבועיים לאחר ההפלה.

איך אני יכול להיות בטוח שההפלה הייתה מוצלחת?

סביר להניח שהרופא שלך ימליץ על פגישת מעקב שבועיים לאחר ההפלה כדי לוודא שההליך הצליח. במהלך פגישה זו, הרופא שלך יבצע אולטרסאונד כדי לוודא שההריון הופסק.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף?

אם יש לך שאלות או חששות לגבי משך הזמן שהדימום נמשך לאחר נטילת גלולות להפלה, עליך לדבר עם הרופא שלך. תוכל למצוא מידע נוסף על גלולות להפלה ושיטות אחרות להפלה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן