דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן נמשך הדימום לאחר הפלה גלולות?
2023-03-09 18:33:00+02:00

כמה זמן נמשך הדימום לאחר הפלה גלולות?

מהן גלולות להפלה?

גלולות להפסקת הריון הן דרך בטוחה ויעילה להפסקת הריון. שני הסוגים הנפוצים ביותר של גלולות להפלה הם מיפריסטון ומיזופרוסטול. מיפריסטון נלקח תחילה ופועל על ידי חסימת הורמון הפרוגסטרון, הדרוש להמשך ההריון. מיסופרוסטול נלקח 24 עד 48 שעות לאחר מכן וגורם להתכווצות הרחם ולהוצאת ההריון.

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת גלולות להפלה?

דימום לאחר נטילת כדורים להפלה הוא בדרך כלל כבד יותר מהמחזור הרגיל ויכול להימשך עד שבועיים. חשוב לציין שכמות הדימום יכולה להשתנות מאדם לאדם. חלק מהאנשים עלולים לחוות דימום קל למשך מספר ימים, בעוד שאחרים עלולים לחוות דימום כבד למשך עד שבועיים.

למה אני צריך לצפות במהלך הדימום?

במהלך הדימום, אתה עלול לחוות התכווצויות, וזה נורמלי. אתה יכול גם להעביר קרישים או רקמות, וזה גם נורמלי. חשוב לציין שכמות הדימום וההתכווצויות יכולות להשתנות מאדם לאדם.

מתי עלי לפנות לטיפול רפואי?

חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה אחד מהדברים הבאים:

דימום כבד

דימום כבד מוגדר כספיגה דרך שתיים או יותר רפידות בשעה במשך שעתיים או יותר ברציפות. אם אתה חווה דימום חזק, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

חום

אם אתה חווה חום של 38 מעלות צלזיוס (100.4 מעלות צלזיוס) ומעלה, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

כאב חמור

אם אתם חווים כאבים עזים שאינם מוקלים על ידי תרופות נגד כאבים ללא מרשם, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

אין דימום לאחר נטילת הגלולה להפלה

אם אינך חווה כל דימום לאחר נטילת הגלולה להפלה, חשוב לפנות לטיפול רפואי. חשוב לציין כי זה נורמלי לחוות קצת דימום והתכווצויות לאחר נטילת הגלולה להפלה. עם זאת, אם אתה חווה אחד מהתסמינים המפורטים לעיל, חשוב לפנות לטיפול רפואי. הרופא או ספק שירותי הבריאות שלך יכולים לספק לך מידע נוסף על מה לצפות לאחר נטילת הגלולה להפלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן