דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לפני ואחרי לייזר אסור להשתזף
2023-04-04 23:03:00+02:00

כמה זמן לפני ואחרי לייזר אסור להשתזף

מהו טיפול בלייזר?

טיפול בלייזר הוא סוג של הליך קוסמטי המשתמש בקרן אור כדי למקד ולהסיר תאי עור לא רצויים. הוא משמש בדרך כלל לטיפול בקמטים, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים. ניתן להשתמש בטיפולי לייזר גם להסרת קעקועים, כתמי לידה וכתמי עור אחרים.

מדוע כדאי להימנע משיזוף לפני ואחרי טיפול בלייזר?

שיזוף לפני ואחרי טיפול לייזר עלול לגרום לנזק חמור לעור שלך. קרני השמש האולטרה סגולות (UV) עלולות לגרום לעור להיות דלקתי וגירוי, מה שעלול להוביל לצלקות וסיבוכים אחרים. חשיפה לשמש יכולה גם להפוך את טיפול הלייזר לפחות יעיל, שכן קרני ה-UV עלולות להפריע ליכולת של הלייזר למקד ולהסיר תאי עור לא רצויים.

כמה זמן לפני ואחרי טיפול בלייזר כדאי להימנע משיזוף?

מומלץ להימנע משיזוף לפחות שבועיים לפני ואחרי טיפול לייזר. זה ייתן לעור שלך זמן להחלים ולהפחית את הסיכון לסיבוכים. אם אתם חייבים לצאת לשמש, הקפידו ללבוש קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה של 30 לפחות.

טיפים להגנה על העור מפני השמש

בנוסף להימנעות משיזוף לפני ואחרי טיפול לייזר, ישנם צעדים נוספים שתוכל לנקוט כדי להגן על העור שלך מקרני השמש המזיקות. הנה כמה עצות:

השתמש בקרם הגנה

הקפידו ללבוש קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה של 30 לפחות בכל יום, גם בימים מעוננים. מרחו שוב קרם הגנה כל שעתיים, או לעתים קרובות יותר אם אתם שוחים או מזיעים.

לבשו ביגוד מגן

לבשו בגדים המכסים את עורכם, כגון חולצות עם שרוולים ארוכים, מכנסיים וכובע רחב שוליים. זה יעזור להגן על העור שלך מקרני UV של השמש.

חפש צל

במידת האפשר, חפש צל בשעות השיא של היום (10:00 עד 16:00). זה יעזור להפחית את החשיפה שלך לקרני UV של השמש.

הימנע ממיטות שיזוף

מיטות שיזוף פולטות קרני UV שעלולות לפגוע בעור שלך, לכן עדיף להימנע מהן לחלוטין.

סיכום

שיזוף לפני ואחרי טיפול לייזר עלול לגרום לנזק חמור לעור שלך. חשוב להימנע משיזוף לפחות שבועיים לפני ואחרי טיפול לייזר. בנוסף, הקפידו ללבוש קרם הגנה, ביגוד מגן, וחפשו צל במידת האפשר. לבסוף, הימנעו לחלוטין ממיטות שיזוף. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכל לסייע בהגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות ולהבטיח שטיפול הלייזר שלך יהיה יעיל ככל האפשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן