דף הבית » טופ 10 » כמה זמן לבשל שעועית לבנה בסיר לחץ?
2023-05-10 18:11:00+02:00

כמה זמן לבשל שעועית לבנה בסיר לחץ?

מה זה שעועית לבנה?

שעועית לבנה היא סוג של קטניות שמקורן באזור הים התיכון. הם מרכיב פופולרי במנות רבות, כולל מרקים, תבשילים, סלטים ותבשילים. שעועית לבנה עשירה בסיבים וחלבונים, והיא מקור טוב לויטמינים ומינרלים.

כיצד להכין שעועית לבנה לבישול בלחץ

לפני שתוכלו לבשל שעועית לבנה בסיר לחץ, עליכם להכין אותה. התחל על ידי מיון השעועית והשליך כל מה שצבעו פגום או שבורה. לאחר מכן שטפו את השעועית במים קרים והשרו אותם למשך הלילה בקערה גדולה של מים קרים.

השריית שעועית לבנה

השריית השעועית עוזרת לצמצם את זמן הבישול ומקלה על העיכול. לאחר ההשריה מסננים את השעועית ושוטפים אותה שוב.

הוספת טעם לשעועית לבנה

ניתן להוסיף טעם לשעועית על ידי הוספת עשבי תיבול ותבלינים לנוזל הבישול. תוספות פופולריות כוללות עלי דפנה, שום, בצל וטימין.

בישול שעועית לבנה בסיר לחץ

לאחר הכנת השעועית, אפשר להתחיל לבשל אותה בסיר לחץ. מתחילים בהוספת השעועית לסיר הלחץ ומכסים אותה במים. כמות המים שתשתמש תהיה תלויה בסוג סיר הלחץ שברשותך.

זמן בישול של שעועית לבנה

זמן הבישול של שעועית לבנה בסיר לחץ ישתנה בהתאם לסוג השעועית וגודל סיר הלחץ. בדרך כלל, זה לוקח בערך 15 דקות עבור שעועית לבנה קטנה ו-25 דקות עבור שעועית לבנה גדולה יותר.

טבלת זמני בישול של שעועית לבנה בסיר לחץ

סוג שעועית זמן בישול (דקות)
שעועית לבנה קטנה 15
שעועית לבנה גדולה 25

טיפים לבישול שעועית לבנה בסיר לחץ

  • השתמש תמיד בכמות מספקת של מים כדי לכסות את השעועית.
  • מוסיפים עשבי תיבול ותבלינים לנוזל הבישול לתוספת טעם.
  • ודא שסיר הלחץ אטום כראוי לפני הבישול.
  • בדוק את מידת העשייה של השעועית לאחר שזמן הבישול נגמר.
  • אם השעועית לא מוכנה, מוסיפים עוד מים ומבשלים עוד כמה דקות.

דעה אישית

בישול שעועית לבנה בסיר לחץ היא דרך מצוינת לחסוך זמן ואנרגיה. זו גם דרך מצוינת להוסיף טעם לשעועית. אני מוצא שהוספת עשבי תיבול ותבלינים לנוזל הבישול עוזרת לשפר את הטעם של השעועית. אני גם אוהב להוסיף מעט מלח לנוזל הבישול כדי לעזור להוציא את הטעם. בישול שעועית לבנה בסיר לחץ היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה ומזינה. בישול שעועית לבנה בסיר לחץ היא דרך מצוינת לחסוך זמן ואנרגיה. עם זמן הכנה ובישול נכון, תוכלו לקבל שעועית לבנה טעימה תוך זמן קצר. לטיפים וטריקים נוספים על בישול שעועית לבנה בסיר לחץ, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן