דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?
2023-03-26 21:28:00+02:00

כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?

מה זה בצק פילו?

בצק פילו, הידוע גם כבצק פילו, הוא סוג של בצק מאפה העשוי מקמח, מים ושמן. זהו בצק דק מאוד שמשמש להכנת מגוון מאכלים כמו בקלאווה, ספאנקופיטה ושטרודל. בצק פילו הוא מרכיב פופולרי בהרבה מאכלים ים תיכוניים ומזרח תיכוניים.

כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

ניתן לשמור בצק פילו במקרר עד שבועיים. חשוב לשמור את הבצק עטוף היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי למנוע את התייבשותו. אם הבצק מאוחסן כראוי, הוא אמור להישאר טרי וגמיש עד שבועיים.

איך לאחסן בצק פילו

כשמאחסנים בצק פילו במקרר, חשוב לשמור אותו עטוף היטב בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהבצק להתייבש ולהיות שביר. כמו כן, חשוב לוודא שהבצק אטום לחלוטין כדי שלא ייכנס אוויר.

טיפים לעבודה עם בצק פילו

כשעובדים עם בצק פילו, חשוב לשמור אותו קר ככל האפשר. זה יעזור למנוע מהבצק להיות רך ודביק מדי. חשוב גם לעבוד מהר בטיפול בבצק, שכן הוא עלול להפוך לשביר אם הוא נשאר בחוץ זמן רב מדי.

הפשרת בצק פילו

אם אתם משתמשים בבצק פילו קפוא, חשוב להפשיר אותו לאט במקרר. זה יעזור למנוע מהבצק להיות רך ודביק מדי. לאחר הפשרה של הבצק, יש להשתמש בו מיד.

מברשת בצק פילו בשמן

כשמשתמשים בבצק פילו חשוב להבריש אותו בשמן לפני האפייה. זה יעזור למנוע מהבצק להפוך יבש ושביר מדי. חשוב גם להבריש את הבצק בשמן בין כל שכבה כדי שהשכבות לא יידבקו זו לזו.

חימום בצק פילו

אם נשארו לכם בצק פילו, אפשר לחמם אותו בתנור. לשם כך, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את בצק הפילו על תבנית אפייה. אופים 5-10 דקות, או עד שהבצק מתחמם.

הקפאת בצק פילו

ניתן גם להקפיא בצק פילו עד שלושה חודשים. כדי להקפיא את הבצק, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ומניחים אותו בכלי עמיד במקפיא. כאשר אתם מוכנים להשתמש בבצק, הפשרו אותו לאט במקרר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן