דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור עוף מופשר במקרר?
2023-03-15 19:21:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור עוף מופשר במקרר?

מה זה עוף מופשר?

עוף מופשר הוא עוף שהוקפא ולאחר מכן הופשר. חשוב לציין שאסור להקפיא מחדש עוף מופשר. כאשר העוף מוקפא, מולקולות המים בבשר יוצרות גבישי קרח, שעלולים לפגוע בדפנות התא של העוף. כשהעוף מופשר, גבישי הקרח נמסים ודפנות התא נחלשות. זה הופך את העוף לרגיש יותר לחיידקים ומזהמים אחרים.

כמה זמן אפשר לשמור עוף מופשר במקרר?

עוף מופשר יכול להישמר במקרר עד יומיים. חשוב לציין שיש לבשל את העוף במסגרת זמן זו. אם העוף לא מבושל תוך יומיים, יש לזרוק אותו.

כיצד לאחסן עוף מופשר

כשמאחסנים עוף מופשר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון. זה יעזור למנוע מהעוף להתייבש וגם יעזור למנוע מחיידקים לצמוח על העוף. כמו כן, חשוב לאחסן את העוף בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון.

טיפים לאחסון עוף מופשר

תווית את העוף

כשמאחסנים עוף מופשר, חשוב לסמן את המיכל עם התאריך בו הופשר העוף. זה יעזור להבטיח שהעוף לא יישמר במקרר יותר מדי זמן.

מבשלים את העוף מיד

חשוב לבשל את העוף בהקדם האפשרי לאחר הפשרתו. זה יעזור להבטיח שהעוף בטוח לאכילה וגם יעזור למנוע מהעוף להתקלקל.

מקפיאים את העוף

אם העוף לא הולך להתבשל תוך יומיים, עדיף להקפיא את העוף. זה יעזור לשמור על טריות העוף וגם יעזור למנוע מחיידקים לצמוח על העוף.

לזרוק את העוף

אם העוף נמצא במקרר יותר מיומיים, כדאי לזרוק את העוף. זה יעזור למנוע הרעלת מזון וגם יעזור למנוע מהעוף להתקלקל. לסיכום, עוף מופשר יכול להישמר במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן את העוף בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון ולאחסן אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. חשוב גם לסמן את העוף עם התאריך שהופשר ולבשל את העוף בהקדם האפשרי. אם העוף לא הולך להתבשל תוך יומיים, עדיף להקפיא את העוף. אם העוף נמצא במקרר יותר מיומיים, כדאי לזרוק את העוף. למידע נוסף על אחסון עוף מופשר, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן