דף הבית » המלצת הצוות » כמה זמן אפשר לשמור מיץ סחוט במקרר?
2023-05-09 05:59:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור מיץ סחוט במקרר?

מה זה מיץ סחוט?

מיץ סחוט הוא סוג של מיץ המיוצר על ידי סחיטת המיץ מפירות או ירקות טריים. זוהי דרך פופולרית להפיק את המרב מהטעם ומהחומרים המזינים הטבעיים של התוצרת. מיץ סחוט מיוצר לעתים קרובות עם מסחטת מיצים או בלנדר, וניתן ליהנות ממנו כמשקה מרענן או להשתמש בו במתכונים.

כמה זמן אפשר לשמור מיץ סחוט במקרר?

מיץ סחוט הוא פריט מתכלה, ולכן יש לצרוך אותו בהקדם האפשרי לאחר הכנתו. עם זאת, אם אתה צריך לאחסן אותו לפרק זמן קצר, ניתן לשמור אותו במקרר עד שלושה ימים. לאחר מכן, יש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון מיץ סחוט

כדי להבטיח שהמיץ הסחוט שלך יישאר טרי זמן רב ככל האפשר, יש לזכור כמה טיפים:

  • שומרים את המיץ בכלי אטום.
  • שומרים את המיץ בחלק הקר ביותר של המקרר.
  • אם אפשר, אחסן את המיץ בכלי זכוכית.
  • אם אתה לא מתכוון לשתות את המיץ מיד, הקפיאו אותו במגש קוביות קרח.
  • הוסף כמה טיפות של מיץ לימון למיץ כדי לעזור לשמר אותו.

היתרונות של מיץ סחוט

מיץ סחוט הוא דרך מצוינת להפיק את המרב מהטעם הטבעי ומהרכיבים התזונתיים של התוצרת. זוהי גם דרך מצוינת לקבל את המינון היומי של ויטמינים ומינרלים. מיץ סחוט הוא מקור מצוין לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על התאים שלך מפני נזק. זוהי גם דרך מצוינת לקבל את מנת הסיבים היומית שלך, שיכולה לעזור לך לשמור על תחושת שובע לאורך זמן.

הפירות והירקות הטובים ביותר למיץ סחוט

כשזה מגיע להכנת מיץ סחוט, יש מגוון של פירות וירקות שניתן להשתמש בהם. כמה מהפירות והירקות הטובים ביותר למיץ סחוט כוללים תפוחים, תפוזים, גזר, סלק, תרד, קייל ומלפפונים. אתה יכול גם להוסיף מרכיבים אחרים כגון ג'ינג'ר, לימון ודבש כדי לשפר את הטעם של המיץ.

הדרך הטובה ביותר ליהנות ממיץ סחוט

הדרך הטובה ביותר ליהנות ממיץ סחוט היא לשתות אותו מיד עם הכנתו. אם אתה צריך לאחסן אותו לפרק זמן קצר, ניתן לשמור אותו במקרר עד שלושה ימים. לאחר מכן, יש לזרוק אותו. אתה יכול גם להקפיא את המיץ במגש קוביות קרח וליהנות ממנו כמשקה מרענן או להשתמש בו במתכונים. מיץ סחוט הוא דרך מצוינת להפיק את המרב מהטעם הטבעי ומהרכיבים התזונתיים של התוצרת. זוהי גם דרך מצוינת לקבל את המינון היומי של ויטמינים ומינרלים. עם טכניקות האחסון הנכונות, אתה יכול לשמור על טריות המיץ הטרי שלך עד שלושה ימים. לכן, בפעם הבאה שאתה מכין מנה של מיץ סחוט, הקפד לעקוב אחר הטיפים הבאים כדי להבטיח שתפיק את המרב מהמיץ שלך. למידע נוסף על איך להפיק את המרב מהמיץ הסחוט שלך, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן