דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אחרי שקיבלת עגיל בטבור אסור לך להיכנס לבריכה
2023-03-24 07:46:00+02:00

כמה זמן אחרי שקיבלת עגיל בטבור אסור לך להיכנס לבריכה

מה זה פירסינג בטבור?

פירסינג בטבור הוא סוג של פירסינג בגוף הכולל פירסינג בטבור או בטבור. זהו אחד הסוגים הפופולריים ביותר של פירסינג בגוף ולעתים קרובות נתפס כהצהרה אופנתית. הפירסינג נעשה בדרך כלל עם משקולת מעוקלת, המוחדרת דרך העור ומוחזקת במקומה עם חרוז או קסם.

כמה זמן אחרי שקיבלת עגיל בטבור אסור לך להיכנס לבריכה?

חשוב להמתין לפחות 4-6 שבועות לאחר קבלת עגיל בטבור לפני כניסה לבריכה. הסיבה לכך היא שהפירסינג עדיין מרפא ויכול להיות מגורה בקלות על ידי הכלור במי הבריכה. כמו כן, חשוב לוודא שהפירסינג נרפא לחלוטין לפני הכניסה לבריכה.

טיפים לטיפול בפירסינג שלך

כאשר מטפלים בפירסינג שלך, חשוב לשמור אותו נקי ויבש. המשמעות היא לשטוף את האזור במים וסבון עדינים ולייבש אותו היטב. כמו כן, חשוב להימנע מלגעת בפירסינג בידיים מלוכלכות ולהימנע משחייה בבריכות או ג'קוזי עד להחלמה מלאה של הפירסינג.

מתי בטוח לשחות?

לאחר שהפירסינג נרפא לחלוטין, בטוח לשחות בבריכות או אמבטיות חמות. עם זאת, חשוב לוודא שהפירסינג יבש לחלוטין לפני הכניסה למים. כמו כן, חשוב להימנע משחייה בבריכות או ג'קוזי עם כלור כבד.

סיכום

חשוב להמתין לפחות 4-6 שבועות לאחר קבלת עגיל בטבור לפני כניסה לבריכה. הסיבה לכך היא שהפירסינג עדיין מרפא ויכול להיות מגורה בקלות על ידי הכלור במי הבריכה. כמו כן, חשוב לוודא שהפירסינג נרפא לחלוטין לפני הכניסה לבריכה. כאשר מטפלים בפירסינג שלכם, חשוב לשמור עליו נקי ויבש ולהימנע משחייה בבריכות או ג'קוזי עד להחלמה מלאה של הפירסינג. לאחר שהפירסינג נרפא לחלוטין, בטוח לשחות בבריכות או אמבטיות חמות.

טיפים לטיפול בפירסינג שלך

  • שטפו את האזור במים וסבון עדינים וייבשו אותו היטב.
  • הימנע מלגעת בפירסינג בידיים מלוכלכות.
  • הימנע משחייה בבריכות או אמבטיות חמות עד שהפירסינג נרפא לחלוטין.
  • יש לוודא שהפירסינג יבש לחלוטין לפני הכניסה למים.
  • הימנע משחייה בבריכות או ג'קוזי עם כלור כבד.

חשוב להקפיד על טיפול נאות בפירסינג כדי להבטיח שהוא מחלים כמו שצריך ושתוכלו ליהנות משחייה בבריכות או בג'קוזי ללא כל גירוי. למידע נוסף על פירסינג בטבור וכיצד לטפל בו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן