דף הבית » הכי מדובר » טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?
2023-05-08 21:24:00+02:00

טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

מבוא

בכל הנוגע לאחסון מזון, חשוב לדעת כמה זמן ניתן לאחסן מזון בבטחה במקרר. זה נכון במיוחד כשמדובר בבשר טחון, שעלול להתקלקל מהר אם לא מאוחסן כראוי. במאמר זה, נדון בכמה זמן אתה יכול להפשיר בשר טחון במקרר וטיפים נוספים לאחסון מזון כדי לשמור על טריות ובטוח של האוכל שלך.

כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

בכל הנוגע להפשרת בשר טחון במקרר, כלל האצבע הוא שיש לעשות זאת לאט ולאורך מספר ימים. הסיבה לכך היא שבשר טחון עלול להתקלקל במהירות אם לא מופשר כמו שצריך. הזמן המומלץ להפשרת בשר טחון במקרר הוא יומיים-שלושה.

טיפים לאחסון מזון

כשזה מגיע לאחסון מזון, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לשמור על האוכל שלך טרי ובטוח. הנה כמה מהטיפים החשובים ביותר שכדאי לזכור:

1. אחסן מזון בטמפרטורה הנכונה

הטיפ החשוב ביותר לאחסון מזון הוא לאחסן מזון בטמפרטורה הנכונה. משמעות הדבר היא שיש לאחסן מזון במקרר בטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס ומטה, ובמקפיא בטמפרטורה של 0 מעלות פרנהייט ומטה.

2. השתמש במיכלים מתאימים

כמו כן, חשוב להשתמש במיכלים הנכונים לאחסון מזון. המשמעות היא שימוש במיכלים אטומים המיועדים במיוחד לאחסון מזון. זה יעזור לשמור על טריות המזון ולמנוע קלקול.

3. תווית ותמרים מזון

בעת אחסון מזון, חשוב לסמן את המזון ולתארוך אותו. זה יעזור לך לעקוב מתי האוכל אוחסן וכמה זמן הוא היה במקרר או במקפיא.

4. אל תמלא יתר על המידה את המקרר

חשוב גם לא למלא יתר על המידה את המקרר. זה יכול לגרום למזון להתקלקל מהר יותר, מכיוון שהאוויר צריך להסתובב כדי לשמור על טריות המזון.

טבלת זמני הפשרת בשר טחון

סוג בשר טחון זמן הפשרה (במקרר)
בשר בקר טחון 2-3 ימים
בשר חזיר טחון 2-3 ימים
הודו טחון 2-3 ימים
עוף טחון 2-3 ימים

סיכום

בכל הנוגע לאחסון מזון, חשוב לדעת כמה זמן ניתן לאחסן מזון בבטחה במקרר. זה נכון במיוחד כשמדובר בבשר טחון, שעלול להתקלקל מהר אם לא מאוחסן כראוי. הזמן המומלץ להפשרת בשר טחון במקרר הוא יומיים-שלושה. בנוסף, חשוב לאחסן מזון בטמפרטורה הנכונה, להשתמש במיכלים הנכונים, תווית ותמר מזון, ולא למלא יתר על המידה את המקרר. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהמזון שלך יישאר טרי ובטוח. למידע נוסף על טיפים לאחסון מזון, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן