דף הבית » יותר » הוא לא ראה את חברו יותר מחודש
2023-05-08 01:53:00+02:00

הוא לא ראה את חברו יותר מחודש

האתגרים של לא לראות חבר במשך חודש

זה יכול להיות קשה לשמור על קשר עם חברים כשלא ראית אותם במשך חודש. זה יכול להיות נכון במיוחד אם אתה גר בערים או מדינות שונות. היעדר מגע פיזי יכול להקשות על שמירה על קשר חזק, וזה יכול להוות אתגר לכל חברות. כאשר לא ראית את חברך יותר מחודש, אתה עלול להרגיש מנותק ובודד. אתה עלול להרגיש שאתה מפספס שיחות ורגעים חשובים. אתה עלול להרגיש כאילו אתה כבר לא בראש סדר העדיפויות בחייו של חברך. כל התחושות הללו הן נורמליות, אבל חשוב לזכור שעדיין אפשר לשמור על ידידות חזקה גם כשאתם לא ביחד פיזית.

טיפים לשמירה על ידידות כאשר לא התראינו במשך חודש

הישאר מחובר באמצעות טכנולוגיה

טכנולוגיה יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על קשר עם החברים שלך גם כשאתה לא ביחד פיזית. הקפד להשתמש באפליקציות וידאו צ'אט או הודעות באופן קבוע כדי לשמור על קשר. זה יעזור לכם להרגיש שאתם עדיין מחוברים וזה יקל על השמירה על חייו של זה.

תזמן צ'ק אין

תזמן צ'ק-אין קבוע עם חברך. גם אם זו רק שיחה מהירה או הודעת טקסט, חשוב לוודא שאתה נשאר מחובר. זה יעזור לשניכם להרגיש שאתם עדיין בראש סדר העדיפויות אחד בחייו של זה.

שלח חבילות טיפול

שליחת חבילות טיפול היא דרך מצוינת להראות לחבר שלך שאכפת לך. מלאו קופסה בחטיפים, ספרים או פריטים אחרים האהובים עליהם שמזכירים לכם. זה יראה להם שאתה חושב עליהם גם כשאתה לא ביחד פיזית.

תכנן ביקור

אם לא ראית את חברך יותר מחודש, אולי הגיע הזמן לתכנן ביקור. זו יכולה להיות דרך מצוינת להתחבר מחדש ולבלות זמן איכות ביחד. הקפד לתכנן מראש ולשקול את הגבלות הנסיעה שעשויות להיות במקום.

סיכום

זה יכול להיות קשה לשמור על ידידות כשלא התראינו במשך חודש. עם זאת, עדיין יש דרכים להישאר מחוברים ולהבטיח שהחברות שלכם תישאר חזקה. הקפד להישאר מחובר באמצעות טכנולוגיה, לתזמן צ'ק-אין קבוע, לשלוח חבילות טיפול ולתכנן ביקור במידת האפשר. עם המאמץ הנכון, אתה יכול לוודא שהחברות שלך תישאר חזקה גם כשאתה לא ביחד פיזית. צפו בסרטונים על שמירה על ידידות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן