דף הבית » יותר » מה אתה עושה כדי להרגיש טוב יותר?
2023-06-28 20:35:00+02:00

מה אתה עושה כדי להרגיש טוב יותר?

קח הפסקה

כשאתה מרגיש מוצף, חשוב לקחת הפסקה ולתת לעצמך הזדמנות להיטען מחדש. הפסקה לא חייבת להיות ארוכה – זה יכול להיות פשוט כמו לקחת כמה דקות לעצמך כדי לקחת כמה נשימות עמוקות ולנקות את הראש. לחלופין, אם יש לך יותר זמן, אולי תטייל, תאזין למוזיקה או תעשה משהו אחר שגורם לך להרגיש נינוח ורענן.

הביעו את עצמכם

ביטוי הרגשות שלך יכול להיות דרך מצוינת להוציא אותם מהמערכת שלך ולגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. כתיבה של מה שאתה מרגיש או מדבר עם חבר או בן משפחה יכול להיות דרך מצוינת לשחרר חלק מהלחץ והלחץ שאתה מרגיש. אם אינך מרגיש בנוח לדבר עם מישהו, נסה לכתוב ערך ביומן או ליצור יצירת אמנות כדי לבטא את רגשותיך.

תעשה משהו שאתה נהנה ממנו

לעשות משהו שאתה נהנה ממנו יכול להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם זה קריאת ספר, משחק או יציאה לטיול, לעשות משהו שאתה נהנה ממנו יכול להיות דרך מצוינת להוריד את דעתך ממה שמפריע לך ולהתמקד במשהו חיובי יותר.

טפל בעצמך

לפנק את עצמך במשהו מיוחד יכול להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם זו ארוחה מיוחדת, עיסוי או תלבושת חדשה, לפנק את עצמך במשהו נחמד יכול להיות דרך מצוינת לתת לעצמך דחיפה של חיוביות.

לבלות זמן עם חברים ובני משפחה

בילוי זמן עם מי שאתה אוהב יכול להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם מדובר בשיחה, ערב משחקים או סתם זמן לבלות יחד, בילוי עם מי שאתה אוהב יכול להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר ולקבל תמיכה נחוצה.

תעשה משהו חדש

לעשות משהו חדש יכול להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם זה לקחת שיעור, לנסות תחביב חדש או לחקור מקום חדש, לעשות משהו חדש יכול להיות דרך מצוינת להוריד את דעתך ממה שמטריד אותך ולתת לעצמך תחושה של הישג.

תתאמן קצת

פעילות גופנית יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, שיכולים לעזור להעלות את מצב הרוח ולגרום לך להרגיש טוב יותר. בין אם זה הליכה קצרה, שיעור יוגה או אימון אינטנסיבי יותר, התעמלות יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר.

תשמור על עצמך

טיפול בעצמך הוא חלק חשוב בהרגשה טובה יותר. אכילה בריאה, שינה מספקת ולקחת זמן לעצמך יכולים לעזור לך להרגיש טוב יותר. טיפול בעצמך יכול גם לעזור להפחית מתח ולתת לך תחושה של שליטה על חייך.

חפש עזרה מקצועית

אם אתה מרגיש מוצף או נאבק לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר, חשוב לפנות לעזרה מקצועית. שיחה עם מטפל או יועץ יכולה להיות דרך מצוינת לקבל את העזרה והתמיכה שאתה צריך כדי לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר.

טבלת טיפים להרגיש טוב יותר

עֵצָה תיאור עֲלוּת
קח הפסקה קחו לעצמכם כמה דקות לקחת כמה נשימות עמוקות ולנקות את הראש. חינם
הביעו את עצמכם רשום מה אתה מרגיש או מדבר עם חבר או בן משפחה. חינם
תעשה משהו שאתה נהנה ממנו קוראים ספר, משחקים או יוצאים לטיול. חינם
טפל בעצמך לפנק את עצמך במשהו מיוחד כמו ארוחה מיוחדת, עיסוי או בגד חדש. משתנה
לבלות זמן עם חברים ובני משפחה לנהל שיחות, לילות משחקים או סתם לבלות ביחד. חינם
תעשה משהו חדש לקחת שיעור, לנסות תחביב חדש או לחקור מקום חדש. משתנה
תתאמן קצת הליכה קצרה, שיעור יוגה או אימון אינטנסיבי יותר. חינם
תשמור על עצמך לאכול בריא, לישון מספיק ולהקדיש זמן לעצמך. חינם
חפש עזרה מקצועית שיחה עם מטפל או יועץ. משתנה

לכל אחד יש ימים שהם מרגישים מדוכדכים או מוצפים. זה נורמלי להרגיש ככה מדי פעם, אבל חשוב לדעת איך לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להרגיש טוב יותר מהר. הפסקה יכולה להיות דרך מצוינת לתת לעצמך הזדמנות להיטען מחדש. לקחת כמה דקות לעצמך כדי לקחת כמה נשימות עמוקות ולנקות את הראש יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. ביטוי הרגשות שלך יכול להיות גם דרך נהדרת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. כתיבה של מה שאתה מרגיש או מדבר עם חבר או בן משפחה יכולה להיות דרך מצוינת לשחרר חלק מהלחץ והלחץ שאתה מרגיש. לעשות משהו שאתה נהנה ממנו יכול להיות גם דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם זה קריאת ספר, משחק או יציאה לטיול, לעשות משהו שאתה נהנה ממנו יכול להיות דרך מצוינת להוריד את דעתך ממה שמטריד אותך ולהתמקד במשהו חיובי יותר. לפנק את עצמך במשהו מיוחד יכול להיות גם דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם זו ארוחה מיוחדת, עיסוי או תלבושת חדשה, לפנק את עצמך במשהו נחמד יכול להיות דרך מצוינת לתת לעצמך דחיפה של חיוביות. בילוי זמן עם מי שאתה אוהב יכול להיות גם דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם מדובר בשיחה, ערב משחקים או סתם זמן לבלות יחד, בילוי עם מי שאתה אוהב יכול להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר ולקבל קצת תמיכה נחוצה. לעשות משהו חדש היא גם דרך מצוינת לעשות את עצמך תרגיש טוב יותר. בין אם זה לקחת שיעור, לנסות תחביב חדש או לחקור מקום חדש, לעשות משהו חדש יכול להיות דרך מצוינת להוריד את דעתך ממה שמטריד אותך ולתת לעצמך תחושה של הישג. התעמלות היא דרך מצוינת נוספת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, שיכולים לעזור להעלות את מצב הרוח ולגרום לך להרגיש טוב יותר. בין אם מדובר בהליכה קצרה, שיעור יוגה או אימון אינטנסיבי יותר, התעמלות יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. טיפול בעצמך הוא גם חלק חשוב בהרגשה טובה יותר. אכילה בריאה, שינה מספקת ולקחת זמן לעצמך יכולים לעזור לך להרגיש טוב יותר. טיפול בעצמך יכול גם לעזור להפחית מתח ולתת לך תחושה של שליטה בחייך. לבסוף, אם אתה מרגיש מוצף או נאבק לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר, חשוב לפנות לעזרה מקצועית. שיחה עם מטפל או יועץ יכולה להיות דרך מצוינת לקבל את העזרה והתמיכה שאתה צריך כדי לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. לא משנה איך אתה מרגיש, חשוב לזכור שאתה יכול לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. בין אם זה לקחת הפסקה, להביע את עצמך, לעשות משהו שאתה נהנה ממנו, לפנק את עצמך, לבלות עם חברים ובני משפחה, לעשות משהו חדש, להתאמן, לטפל בעצמך או לחפש עזרה מקצועית, יש הרבה דרכים לעשות את עצמך להרגיש טוב יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן