דף הבית » יותר » אריק איינשטיין The Deeper The Blue Words
2023-05-06 01:15:00+02:00

אריק איינשטיין The Deeper The Blue Words

אריק איינשטיין The Deeper The Blue Words

אריק איינשטיין הוא סופר, משורר ותסריטאי ישראלי. הוא נולד בירושלים ב-1978 וגדל בפרבריה המערביים של העיר. למד ספרות באוניברסיטה העברית בירושלים וסיים תואר בכתיבה יוצרת. לאחר סיום לימודיו עבד ככותב ועורך עצמאי במגזינים ובעיתונים שונים, וכן שימש כתסריטאי לתוכניות טלוויזיה.

ב-2004 פרסם את ספרו הראשון, "The Deeper The Blue", שזכה להצלחה מיידית. אחריו הגיעו ספרים נוספים, כמו "הלילה הלבן", "עיר החלומות", "ספר החיים" ו"הברית האחרונה". הוא גם כתב כמה תסריטים והשתתף בהפקה של כמה סרטים.

אריק איינשטיין זכה לשבחים על סגנון הכתיבה החי והפואטי שלו, שזיכה אותו בפרסים רבים, ביניהם פרס ראש הממשלה לספרות. יצירותיו תורגמו למספר שפות, ביניהן אנגלית, צרפתית, ספרדית וגרמנית. הוא גם מרצה מבוקש ומרבה לדבר בפסטיבלי ספרות וקולנוע ברחבי העולם.

טבלת העבודות

סֵפֶר שָׁנָה ז'ָאנר
The Deeper The Blue 2004 רוֹמָן
הלילה הלבן 2007 רוֹמָן
עיר החלומות 2009 רוֹמָן
ספר החיים 2011 רוֹמָן
הברית האחרונה 2014 רוֹמָן

שאלות ותשובות

  • באילו פרסים זכה אריק איינשטיין?
    אריק איינשטיין זכה בפרס ראש הממשלה לספרות.
  • מהן כמה מיצירותיו של אריק איינשטיין?
    חלק מיצירותיו של אריק איינשטיין כוללות את "ככל שהכחול עמוק יותר", "הלילה הלבן", "עיר החלומות", "ספר החיים" ו"הברית האחרונה".
  • לאילו שפות תורגמה עבודתו של אריק איינשטיין?
    עבודתו של אריק איינשטיין תורגמה לאנגלית, צרפתית, ספרדית וגרמנית.

סיכום

אריק איינשטיין הוא סופר, משורר ותסריטאי ישראלי שזכה בפרסים רבים על סגנון הכתיבה החי והפואטי שלו. יצירותיו תורגמו למספר שפות והוא מרצה מבוקש שמרבה לנאום בפסטיבלי ספרות וקולנוע ברחבי העולם. היצירות הפופולריות ביותר שלו כוללות את "ככל שהכחול עמוק יותר", "הלילה הלבן", "עיר החלומות", "ספר החיים" ו"הברית האחרונה". למידע נוסף על אריק איינשטיין ויצירותיו, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן