דף הבית » המלצת הצוות » אמת מזעזעת על ביצים קשות: כמה זמן באמת אפשר לשמור אותן במקרר?
2023-05-11 02:18:00+02:00

אמת מזעזעת על ביצים קשות: כמה זמן באמת אפשר לשמור אותן במקרר?

מהן ביצים קשות?

ביצים קשות הן ביצים שהורתחו בקליפתן עד שהחלמונים והחלבונים מבושלים. זוהי דרך פופולרית להכין ביצים לאכילה, מכיוון שהיא מהירה וקלה. ניתן לאכול ביצים קשות כפי שהן, או להשתמש בהן במתכונים כגון סלט ביצים או ביצי שטן.

כמה זמן אפשר לשמור ביצים קשות במקרר?

האמת המזעזעת לגבי ביצים קשות היא שניתן לשמור אותן במקרר עד שבוע. הסיבה לכך היא שתהליך הרתיחה הורג את כל החיידקים שעלולים להימצא על קליפות הביצים. עם זאת, חשוב לשים לב שביצים קשות יש לאחסן במקרר, שכן השארתן בטמפרטורת החדר עלולה לגרום להן להתקלקל מהר יותר.

אחסון ביצים קשות

כשמאחסנים ביצים קשות, חשוב לשמור אותן בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריותם ולמנוע מהם לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר. כמו כן, חשוב לוודא שהביצים מקוררות לחלוטין לפני האחסון במקרר.

בודק טריות

כאשר בודקים טריות, חשוב לחפש כל סימני קלקול. אם קליפות הביצים סדוקות או שיש להן ריח רע, עדיף לזרוק אותן. בנוסף, אם לחלבונים או לחלמונים יש צבע ירקרק-אפור, יש גם לזרוק אותם.

שימוש בביצים קשות

כשמשתמשים בביצים קשות, חשוב להקפיד שהן מבושלות היטב. זה יעזור להבטיח שכל החיידקים שנמצאים על קליפות הביצים יהרגו. בנוסף, חשוב להקפיד שהביצים לא יישארו בטמפרטורת החדר למשך זמן רב מדי, מכיוון שהדבר עלול לגרום להן להתקלקל מהר יותר.

סיכום

האמת המזעזעת לגבי ביצים קשות היא שניתן לשמור אותן במקרר עד שבוע. עם זאת, חשוב לאחסן אותם בכלי אטום ולבדוק אם יש סימני קלקול לפני השימוש בהם. בנוסף, חשוב לוודא שהביצים מבושלות היטב ולא נשארות בחוץ בטמפרטורת החדר זמן רב מדי. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהביצים הקשות שלך בטוחות לאכילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן