דף הבית » לא להאמין » איך לשיר את מה שאתה רואה בטלפון או בטלוויזיה

איך לשיר את מה שאתה רואה בטלפון או בטלוויזיה

איך לשיר את מה שאתה רואה בטלפון או בטלוויזיה

מה זה לשיר מה שאתה רואה?

לשיר את מה שאתה רואה היא דרך מהנה ויצירתית לבטא את עצמך. זה סוג של אימפרוביזציה שמאפשר לך לקחת את מה שאתה רואה בטלפון או בטלוויזיה ולהפוך אותו לשיר. בין אם זה פרסומת, סרט או הצגה, אתה יכול להשתמש בוויזואליה כדי ליצור שיר ייחודי ומשעשע.

טיפים לשיר מה שאתה רואה

  • התחל בצפייה בסרטון או בפרסומת ורשום את המילים שעולות לך בראש.
  • חשבו על מנגינה שמתאימה למילים ולוויזואליה.
  • צור פזמון שיהיה קל לזכור ולשיר איתו.
  • תרגל לשיר את השיר עד שתרגיש בנוח איתו.
  • הקלט את עצמך שר את השיר ושתף אותו עם חבריך.

היתרונות של לשיר את מה שאתה רואה

לשיר את מה שאתה רואה יכול להיות דרך מצוינת להביע את עצמך וליהנות. זו גם דרך מצוינת לתרגל את כישורי האלתור שלך ולשפר את טווח הקול שלך. בנוסף, זו דרך מצוינת להתחבר עם החברים והמשפחה שלך.

איך למצוא סרטונים לשיר מה שאתה רואה

הדרך הטובה ביותר למצוא סרטונים כדי לשיר את מה שאתה רואה היא לחפש אותם ב-YouTube. אתה יכול לחפש נושאים או ז'אנרים ספציפיים, או שאתה יכול לדפדף בין הסרטונים הפופולריים. אתה יכול גם לחפש סרטונים שהועלו על ידי משתמשים אחרים. ברגע שתמצא סרטון שאתה אוהב, אתה יכול להתחיל לשיר את מה שאתה רואה.

סיכום

לשיר את מה שאתה רואה זו דרך מצוינת להביע את עצמך וליהנות. זו גם דרך מצוינת לתרגל את כישורי האלתור שלך ולשפר את טווח הקול שלך. עם קצת תרגול וקצת יצירתיות, אתה יכול ליצור שירים ייחודיים ומשעשעים שתוכל לחלוק עם החברים והמשפחה שלך. כדי להתחיל, חפש סרטונים ביוטיוב והתחל לשיר את מה שאתה רואה. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן