דף הבית » המלצת הצוות » איך אתה יודע כמה כסף יש בכרטיס מתנה?
2023-05-24 17:56:00+02:00

איך אתה יודע כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

מהו כרטיס מתנה?

כרטיס מתנה הוא כרטיס משולם מראש שניתן להשתמש בו לרכישת מוצרים או שירותים מקמעונאי או סוחר ספציפי. כרטיסי מתנה מונפקים בדרך כלל על ידי בנקים, חברות כרטיסי אשראי או קמעונאים וניתן להשתמש בהם לרכישת פריטים מהחברה המנפיקה או מקמעונאים אחרים. כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה, אבל איך יודעים כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

כיצד לבדוק את היתרה של כרטיס מתנה

הדרך הקלה ביותר לבדוק את יתרת כרטיס המתנה היא להתקשר למספר שירות הלקוחות המופיע בגב הכרטיס. ניתן גם לבדוק את היתרה באינטרנט על ידי ביקור באתר האינטרנט של החברה המנפיקה. חלק מהחברות מציעות גם אפליקציות המאפשרות לך לבדוק את יתרת המתנה שלך.

בדיקת היתרה בחנות

אם אתם נמצאים בחנות בה נרכש הגיפט קארד, תוכלו לבקש מהקופאי לבדוק עבורכם את היתרה. הקופאית תוכל לומר לך כמה כסף נשאר בכרטיס.

בדיקת האיזון באינטרנט

אם יש לך את מספר כרטיס המתנה ואת ה-PIN, תוכל לבדוק את היתרה באופן מקוון. לרוב החברות יש אתר אינטרנט בו ניתן להזין את מספר הכרטיס וה-PIN והאתר יגיד לכם כמה כסף נשאר בכרטיס.

בדיקת היתרה בטלפון

אם אין לך גישה לאינטרנט, תוכל להתקשר למספר שירות הלקוחות המופיע בגב הכרטיס. נציג שירות הלקוחות יוכל לומר לך כמה כסף נשאר בכרטיס.

כיצד לוודא שאתה מפיק את המרב מכרטיס המתנה שלך

כאשר אתה מקבל כרטיס מתנה, חשוב לוודא שאתה משתמש בו לפני שתוקפו יפוג. לרוב כרטיסי המתנה יש תאריך תפוגה, אז הקפידו להשתמש בו לפני תאריך זה. כדאי גם לוודא שאתה משתמש בכל יתרת הכרטיס. אם לא תשתמש בכל היתרה, ייתכן שלא תוכל לקבל החזר עבור היתרה שנותרה.

דעה אישית

כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה, אבל חשוב לוודא שאתה מפיק את המרב מכרטיס המתנה שלך. בדוק את יתרת הכרטיס לפני השימוש בו וודא שאתה משתמש בכל היתרה לפני תאריך התפוגה. עם קצת תכנון, אתה יכול לוודא שאתה מפיק את המרב מכרטיס המתנה שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן