דף הבית » מדריך מה לעשות » מה לעשות כשהאייפון נכבה ולא נדלק? כל מה שחשוב לדעת
מה עושים כאשר האייפון נכבה ולא נדלק

מה לעשות כשהאייפון נכבה ולא נדלק? כל מה שחשוב לדעת

אייפון הוא מכשיר מצוין לתקשורת. עם זאת, זו יכולה להיות בעיה אמיתית כאשר הטלפון נכבה. כשהטלפון לא נדלק, זה יכול להוביל למספר בעיות:

הסוללה של האייפון אינה מסוגלת להחזיק טעינה לאורך זמן. לכן, אם אתה משתמש בטלפון שלך רק למטרות תקשורת, אולי תרצה לקבל חבילת סוללות חיצונית כמו זו מאמזון.

נסה את השלבים הבאים כדי לשמור את האייפון שלך:

1.) לחץ ושחרר במהירות את לחצן הגברת עוצמת הקול.

2.) לחץ ושחרר במהירות את לחצן הפחתת עוצמת הקול.

3.) לחץ והחזק את לחצן הצד עד שתראה את הלוגו של אפל.

4.) אם הטלפון שלך לא נדלק, בצע את השלבים הבאים כדי לבדוק את החומרה שלך ולטעון את הטלפון שלך. ייתכן שתצטרך לטעון עד שעה.

5.) אם הטלפון שלך עדיין לא נדלק, פנה לתמיכה של Apple

האייפון נכבה ונדלק כל כמה דקות

אייפון שממשיך לכבות יכול להיגרם על ידי אפליקציות פגומות, נזקי מים או (בדרך כלל) בעיות סוללה. לפעמים, איפוס קשיח יתקן אייפון שממשיך לכבות, או להפעיל אופניים, בכוחות עצמו. אם כל השאר נכשל, ייתכן שתצטרך לפנות לתמיכה של אפל להחלפת סוללה כדי למנוע מהבעיה לחזור על עצמה

איך עושים ריסטרט לאייפון 11

כל הווינו את התסכול שבאובדן שלנו. אולי אפילו איבדת את הטלפון שלך ונאלצת להתקשר כדי להחזיר אותו. זו נפוצה מאוד שרוב אנשים אנשים.

כאשר אתה מאבד את הטלפון שלך, קל להרגיש מתוסכל וכעס אבל אל תאבד תקווה. אתה תמיד יכול לאפס את האייפון 11 שלך ולהחזיר אותו למסלול.

1.) לחץ ושחרר במהירות את לחצן הגברת עוצמת הקול.

2.) לחץ ושחרר במהירות את לחצן החלשת עוצמת הקול.

3.) לחץ והחזק את לחצן הצד עד להופעת הלוגו של אפל, ולאחר מכן שחרר את לחצן הצד.

כאשר אתה רואה מחוון לכיבוי הטלפון שלך, התעלם ממנו והמשיך ללחוץ על כפתור הצד עד שהמסך שלך ישחיר. לאחר מכן הלוגו של תפוח יופיע ולאחר השלמת ההפעלה מחדש, ה-phonw שלך יופעל שוב.

למה הטלפון שלי עובד אבל המסך אייפון שחור?

אם מסך האייפון שלך שחור אבל הטלפון עצמו עדיין עובד, זה יכול לנבוע מכמה סיבות:

  1. בעיית תוכנה: לפעמים, תקלה בתוכנה יכולה לגרום למסך להשחיר. נסה להפעיל מחדש את האייפון שלך בכוח על ידי לחיצה ממושכת על לחצן ההפעלה וכפתור הפחתת עוצמת הקול (או לחצן הבית עבור דגמים ישנים יותר) בו זמנית עד שתראה את הלוגו של אפל.

  2. בעיית תצוגה או חומרה: ייתכן שיש בעיה בתצוגה או ברכיבי החומרה האחראים על המסך. הדבר עלול להיגרם כתוצאה מחיבור רופף, נזק או רכיב לא תקין. במקרים כאלה, עדיף לפנות לתמיכה של Apple או לבקר במרכז שירות מורשה לקבלת סיוע נוסף.

  3. בעיית סוללה או חשמל: אם הסוללה של האייפון שלך חלשה באופן קריטי או לא מתפקדת כראוי, ייתכן שאין לו מספיק כוח כדי להאיר את המסך. חבר את האייפון שלך למקור מתח ואפשר לו להיטען למשך זמן מה לפני שתנסה להפעיל אותו שוב.

  4. מים או נזק פיזי: אם האייפון שלך נחשף למים או סבל מנזק פיזי, זה עלול להשפיע על פונקציונליות התצוגה. במקרים כאלה, ייתכן שיהיה צורך בתיקון מקצועי.

  5. הגדרות או תכונת נגישות: ייתכן גם שהגדרות מסוימות או תכונות נגישות מסוימות גורמות למסך להיראות שחור. בדוק את ההגדרות וודא שתכונות כמו “זום” או “היפוך צבעים” אינן מופעלות.

אם אף אחד מהפתרונות הללו לא עובד, מומלץ לפנות לתמיכה של Apple או לבקר במרכז שירות מורשה לאבחון נוסף וסיוע בדגם האייפון הספציפי שלך.

כאשר האייפון שלך נכבה ואינו נדלק, נסה לטעון אותו ולבצע הפעלה מחדש בכוח. אם הבעיה נמשכת, פנה לתמיכה של Apple לקבלת סיוע
כאשר האייפון שלך נכבה ואינו נדלק, נסה לטעון אותו ולבצע הפעלה מחדש בכוח. אם הבעיה נמשכת, פנה לתמיכה של Apple לקבלת סיוע

מה אני יכול לעשות אם האייפון לא נדלק/נתקע על הלוגו של אפל?

אם האייפון שלך לא נדלק או נתקע בלוגו של אפל, אתה יכול לנסות את השלבים הבאים לפתרון בעיות:

  1. טען את האייפון שלך: חבר את האייפון שלך למקור מתח באמצעות כבל הטעינה והמתאם המקוריים. תן לו להיטען לפחות 15 דקות. לפעמים, סוללה שהתרוקנה יכולה למנוע מהמכשיר להידלק.

  2. הפעל מחדש את האייפון שלך: לדגמי אייפון שונים יש שילובי לחצנים שונים כדי לאלץ אתחול מחדש. עבור רוב הדגמים החדשים יותר, לחץ ושחרר במהירות את לחצן הגברת עוצמת הקול, ולאחר מכן עשה את אותו הדבר עם לחצן הורדת עוצמת הקול. לבסוף, לחץ והחזק את לחצן הצד עד להופעת הלוגו של אפל. זה יכול לעזור בפתרון תקלות תוכנה קלות.

  3. שחזר את ה-iPhone באמצעות iTunes/Finder: אם הפעלה מחדש ועדכון של iOS בכוח לא עבדו, תוכל לנסות לשחזר את ה-iPhone שלך ​​באמצעות iTunes (במחשב עם הגרסה העדכנית ביותר) או Finder (ב-macOS Catalina ואילך). חבר את האייפון למחשב, פתח את iTunes/Finder ובצע את ההוראות לשחזור המכשיר. שים לב שזה ימחק את כל הנתונים באייפון שלך, אז וודא שיש לך גיבוי עדכני.

  4. צור קשר עם התמיכה של אפל או בקר בחנות של אפל: אם אף אחד מהשלבים שלעיל לא פותר את הבעיה, מומלץ לפנות לתמיכה של אפל או לבקר בחנות של אפל לסיוע נוסף. הם יכולים לספק הנחיות ולקבוע אם יש בעיית חומרה באייפון שלך שזקוקה לתיקון או החלפה.

זכור לנסות את השלבים האלה אחד בכל פעם ולבדוק אם האייפון שלך נדלק לאחר כל שלב.

סיכום:

לסיכום, כאשר האייפון שלך נכבה ואינו נדלק, ישנם מספר שלבי פתרון בעיות שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה. התחל בבדיקת רמת הסוללה וטעינת האייפון שלך. אם זה לא עובד, נסה להפעיל מחדש את המכשיר או לחבר אותו למחשב כדי לשחזר אותו באמצעות iTunes או Finder. עדכון iOS לגרסה העדכנית ביותר יכול גם לעזור. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, מומלץ ליצור קשר עם התמיכה של Apple או לבקר ב-Apple Store לקבלת סיוע נוסף. יש להם את המומחיות לאבחן ולטפל בכל בעיות הקשורות לחומרה באייפון שלך. זכור להתאזר בסבלנות ולעקוב אחר ההוראות בקפידה בזמן פתרון הבעיות במכשיר שלך.

שאלות נפוצות

1. מדוע האייפון שלי לא נדלק, ומה עלי לעשות בנידון?

אם האייפון שלך לא מופעל, מאמר זה מספק מידע חיוני על שלבי פתרון בעיות לזיהוי ופתרון הבעיה.

2. מהן הסיבות הנפוצות לכך שאייפון נכבה ולא מופעל מחדש?

גלה את הסיבות האפשריות מאחורי הכיבוי הפתאומי של האייפון שלך ולמד פתרונות מעשיים להתגבר על האתגר של מכשיר שאינו מגיב.

3. כיצד אוכל לפתור תקלות באייפון שאינו מגיב לחלוטין?

אם ה-iPhone שלך נראה לגמרי לא מגיב, מדריך שאלות נפוצות זה מתאר הוראות שלב אחר שלב שיעזרו לך לאבחן ולתקן את הבעיה, מה שמבטיח שהמכשיר שלך מופעל בהצלחה.

4. האם יש פעולות ספציפיות שיש לנקוט כאשר נתקלים באייפון שלא נטען או מראה סימני חיים?

למד על בעיות פוטנציאליות הקשורות לבעיות טעינת אייפון וחקור אסטרטגיות יעילות להחיות אייפון שנראה מת, גם אם הוא מסרב להיטען.

5. אילו אמצעי מניעה ניתן לנקוט כדי למנוע בעיות כיבוי של אייפון בעתיד?

כדי למזער את הסיכון של כיבוי בלתי צפוי של האייפון שלך, מאמר זה מספק עצות ואמצעי מניעה חשובים לשמירה על הביצועים האופטימליים של המכשיר שלך ולמנוע שיבושים הקשורים למתח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן