דף הבית » מדריך מה לעשות » מדריך קל לעקוב אחר מה אתה עושה אם אתה שוכח את סיסמת האייפון שלך?
מה עושים אם שוכחים את הסיסמא לאייפון

מדריך קל לעקוב אחר מה אתה עושה אם אתה שוכח את סיסמת האייפון שלך?

על פי הנתונים הסטטיסטיים, מעל 60% מהאנשים שוכחים את סיסמאות הטלפון שלהם. הסיבה לכך היא שיש כל כך הרבה אפליקציות שיכולות לעזור לך לזכור את הסיסמה שלך. אבל כשזה מגיע לבחירת אפליקציה אחת בלבד, נשאלת השאלה: באיזו עליי לבחור? הסיבה מדוע שאלה זו מתעוררת היא כי יש כל כך הרבה אפליקציות שונות שיכולות לעזור לך לזכור את הסיסמה שלך.

זוהי בעיה נפוצה עבור אנשים שמשתמשים בסמארטפונים שלהם למטרות עסקיות כמו גם למשימות אישיות. למעשה, זה לא נדיר שלאנשים יש 2 או 3 סיסמאות שונות בטלפונים שלהם בכל זמן נתון, מכיוון שהם עשויים להשתמש בהן בעבודה וגם בזמן נסיעה למקום אחר! אז מה אתה עושה אם אתה שוכח את סיסמת הטלפון שלך? ובכן, קודם כל, אל תיבהל! אתה תמיד יכול לפנות למחלקת ה-IT שלך ולבקש מהם לאפס את הסיסמה בסמארטפון שלך.

אם שכחת את סיסמת האייפון שלך, פשוט לחץ על הכפתור והיא תישלח לאפל. לאחר מכן המערכת תשלח לך סיסמה חדשה.

איך לאפס אייפון נעול

עולם הטכנולוגיה משתנה כל הזמן. אנו מופצצים בטכנולוגיות חדשות ומרגשות, בעוד הישנות הופכות למיושנות. ניתן לראות זאת בשוק הסמארטפונים הנוכחי, שבו מותגים רבים צריכים לשנות את המוצרים והשירותים שלהם כדי לעמוד בקצב של המתחרים.

דרך טובה עבור חברה להישאר תחרותית היא על ידי שינוי מוצריה על בסיס קבוע. עם זאת, זו יכולה להיות משימה קשה עבור חברות רבות שאינן רוצות להשקיע בטכנולוגיות וגאדג’טים חדשים. למרבה הצער, כאשר חברה אכן מחליטה להשקיע בטכנולוגיות חדשות, זה עלול להיות מאוחר מדי כי היא כבר איבדה את נתח השוק שלה בגלל מתחרים שכבר עשו לה גרסה משלהם או הציגו אותה מוקדם יותר מהם.

נסה את השלבים הבאים כדי לאפס את הטלפון שלך:

1.) הפעל מחדש את המכשיר שלך:

לאייפון 8, אייפון SE (דור שני), או מאוחר יותר

לחץ ושחרר את כפתור הגברת עוצמת הקול, ואז עשה את אותו הדבר עם כפתור החלשת עוצמת הקול. לאחר מכן לחץ והחזק את לחצן הצד של הטלפון עד להופעת הלוגו של אפל. זכור לעשות זאת בסדר הנכון, אחרת הטלפון שלך עשוי לשלוח הודעת טקסט לאנשי הקשר שלך ב-SOS. במהלך שלב האתחול, זה נורמלי שהמסך יהבהב לפני כיבוי. הוא יאתחל מחדש ולא ייכנס ללולאת אתחול. תהליך זה פותר את רוב הבעיות, אך עשויים להיות חריגים כאשר הוא לא יעבוד.

לאייפון 7 או אייפון 7 פלוס

לחץ והחזק את כפתור הצד ואת כפתור עוצמת הקול בו-זמנית. המתן מספר שניות עד שהטלפון יופעל מחדש והלוגו של אפל יופיע שוב לפני שתשחרר.

לאייפון 6S, אייפון SE (דור ראשון), או מוקדם יותר

לחץ והחזק את כפתור הבית ואת כפתור השינה/התעוררות למשך מספר שניות עד שהלוגו של Apple ייעלם. כאשר הלוגו מופיע, שחרר את שני הכפתורים.

2.) לאחר הפעלה מחדש, ועדיין לא עובד. עבור אל מרכז השירות הקרוב ביותר של אפל ובדוק אותו.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן