דף הבית » לא להאמין » איך לחגוג את ההקל מה ב-FIFA 19
איך לחגוג את ההקל מה ב-FIFA 19

איך לחגוג את ההקל מה ב-FIFA 19

מהו ההקל מה?

The Hekel What היא חגיגה פופולרית ב-FIFA 19, הפרק האחרון של סדרת משחקי הווידאו של FIFA. זה שילוב של שתי חגיגות שונות, ההקל והמה. ההקל היא חגיגה שזכתה לפופולריות על ידי שחקני פיפ"א בתחילת שנות ה-2000, ואילו החגיגה מה היא חדשה יותר שהוצגה ב-FIFA 19. ההקל היא חגיגה הכוללת את השחקן שם את ידיו על הראש ואז זורק את זרועותיו החוצה בצורת "V". ה-What is חגיגה הכוללת את השחקן קופץ למעלה ולמטה עם זרועותיו מושטות. בשילוב, ההקל מה שנראה כאילו השחקן זורק את זרועותיו בצורת "V" ואז קופץ למעלה ולמטה.

איך לבצע את Hekel What ב-FIFA 19

ביצוע ה-Hekel What ב-FIFA 19 הוא פשוט יחסית. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על המקל האנלוגי הימני (או על ה-D-Pad) לכיוון החגיגה שתרצו לבצע. עבור Hekel What, לחץ על המקל האנלוגי הימני למטה ואז למעלה. זה יגרום לנגן שלך לבצע את Hekel What.

טיפים לביצוע ההקל מה

בעת ביצוע ה-Hekel What, חשוב לזכור ללחוץ על המקל האנלוגי הנכון בכיוון הנכון. אם תלחץ עליו בכיוון הלא נכון, הנגן שלך יבצע חגיגה אחרת. כמו כן, חשוב לזכור ללחוץ על המקל האנלוגי הימני במהירות ובמספיק כוח. אם תלחץ עליו לאט מדי או לא בכוח מספיק, השחקן שלך לא יבצע את ההקל מה.

חגיגות אחרות ב-FIFA 19

בנוסף ל-Hekel What, יש מגוון של חגיגות אחרות שניתן לבצע ב-FIFA 19. חלקן כוללות את המשעמם, החוט החוט, הרובוט, הבוהן פוקי והתולעת. כל אחת מהחגיגות הללו יכולה להתבצע על ידי לחיצה על המקל האנלוגי הימני בכיוון הנכון.

סיכום

ההקל מה היא חגיגה פופולרית ב-FIFA 19. היא שילוב של שתי חגיגות שונות, ההקל והמה. ביצוע ה-Hekel What ב-FIFA 19 הוא פשוט יחסית וכל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על המקל האנלוגי הנכון בכיוון הנכון. בנוסף להקל מה, יש עוד מגוון חגיגות שניתן לבצע ב-FIFA 19.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן