דף הבית » הכי מדובר » רועד מכונת כביסה: מה לעשות?
רועד מכונת כביסה: מה לעשות?

רועד מכונת כביסה: מה לעשות?

למה מכונת הכביסה שלי רועדת?

אם מכונת הכביסה שלך רועדת, יכול להיות שזה נובע מכמה סיבות שונות. הסיבה השכיחה ביותר למכונת כביסה רועדת היא עומס לא מאוזן. המשמעות היא שהבגדים בתוך המכונה אינם מחולקים באופן שווה. כאשר המכונה פועלת, חוסר האיזון גורם למכונה לרעוד ולרטוט.

כיצד לאזן עומס מכונת כביסה

אם מכונת הכביסה שלך רועדת בגלל עומס לא מאוזן, אתה יכול בקלות לפתור את הבעיה. התחל בבדיקת גודל העומס. אם העומס גדול מדי, זה עלול לגרום למכונה לרעוד. הסר חלק מהבגדים ופזר מחדש את שאר הפריטים באופן שווה בכל התוף. אם העומס קטן מדי, הוסף פריטים נוספים למכונה ופזר אותם מחדש באופן שווה.

בדוק את רגלי המכונה

סיבה שכיחה נוספת למכונת כביסה רועדת היא שכפות הרגליים אינן מכוונות כראוי. כדי לבדוק את הרגליים, פתח את המכונה והסתכל על בסיס המכונה. אתה אמור לראות ארבע רגליים מתכווננות. ודא שכפות הרגליים מכוונות לאותו גובה. אם אחת מכפות הרגליים נמוכה מהאחרות, כוונן אותה כך שתהיה ברמה עם הרגליים האחרות.

בדוק את התוף

אם כפות הרגליים מכוונות כראוי והעומס מאוזן, השלב הבא הוא בדיקת התוף. פתח את המכונה והסתכל על החלק הפנימי של התוף. ודא שאין פריטים דבוקים לדפנות התוף. אם יש, הסר אותם ובדוק אם יש נזק. אם התוף פגום, ייתכן שיהיה צורך להחליפו.

בדוק את תושבות המנוע

השלב האחרון הוא לבדוק את תושבות המנוע. תושבות המנוע ממוקמות בגב המכונה והן עוזרות לשמור את המנוע במקומו. אם תושבות המנוע רופפות או פגומות, הן עלולות לגרום למכונה לרעוד. כדי לבדוק את תושבות המנוע, פתח את המכונה והסתכל מאחור. ודא כי תושבות המנוע מהודקות היטב ושאין נזק.

אם מכונת הכביסה שלך רועדת, זה יכול להיות בגלל עומס לא מאוזן, כפות רגליים מכוונות לא כהלכה, תוף פגום או תושבות מנוע רופפות. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לאבחן ולתקן בקלות את הבעיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן