דף הבית » הכי נצפים » עצירות בהריון: מה לעשות
עצירות בהריון: מה לעשות

עצירות בהריון: מה לעשות

מהי עצירות במהלך ההריון?

עצירות במהלך ההריון היא בעיה נפוצה. זה מתרחש כאשר מערכת העיכול מאטה והמעיים הופכים קשים ויבשים, מה שמקשה על יציאת הצואה. זה יכול להיגרם משינויים הורמונליים, עלייה בהורמון הפרוגסטרון או מחסור בסיבים בתזונה. תסמינים של עצירות במהלך ההריון כוללים יציאות נדירות, צואה קשה, כאבי בטן ונפיחות.

מה אני יכול לעשות כדי להקל על עצירות במהלך ההריון?

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להקל על עצירות במהלך ההריון. הנה כמה עצות:

שתו הרבה נוזלים

שתייה מרובה של נוזלים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך בתנועה. כוון ל-8-10 כוסות מים ליום. אתה יכול גם לנסות לשתות תה צמחים או מיצי פירות.

אכלו מזונות עתירי סיבים

אכילת תזונה עשירה בסיבים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך סדירה. מקורות טובים לסיבים כוללים דגנים מלאים, פירות, ירקות וקטניות.

התאמן באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך בתנועה. נסה לצאת לטיול או לעשות מתיחות קלות.

עשה אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים, מה שיכול לעזור להקל על עצירות. נסה להוסיף כמה טיפות של שמנים אתריים, כגון לבנדר או קמומיל, למים.

נסה תרופות ללא מרשם

אם הטיפים האלה לא עוזרים, אפשר לנסות תרופות ללא מרשם, כמו משלשלים או מרככי צואה. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופות כלשהן במהלך ההריון.

ראה את הרופא שלך

אם העצירות שלך נמשכת, חשוב לראות את הרופא שלך. הם יכולים לעזור באבחון הגורם לעצירות שלך ולהמליץ על טיפולים. עצירות במהלך ההריון יכולה להיות לא נוחה, אבל יש דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להקל על אי הנוחות. על ידי שתייה מרובה של נוזלים, אכילת תזונה עשירה בסיבים, פעילות גופנית סדירה, אמבטיה חמה וניסיון של תרופות ללא מרשם, תוכל לעזור להחזיר את מערכת העיכול למסלול. אם העצירות שלך נמשכת, חשוב לראות את הרופא שלך. למידע נוסף, לחץ כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן