דף הבית » יותר » מה קרוב יותר לשער מלחה או לגן החיות?
2023-06-18 11:29:00+02:00

מה קרוב יותר לשער מלחה או לגן החיות?

מבוא

סקרנים לדעת מה קרוב יותר לשער מלחה או לגן החיות? אתה במזל! במאמר זה נסתכל על הקרבה של שני המיקומים מבחינת מרחק וזמן. כמו כן, נחקור את האטרקציות של כל מיקום וכיצד להגיע אליהן. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד מה קרוב יותר לשער מלחה או לגן החיות.

מהו שער שכם מלחה?

שער שכם מלחה הוא נקודת ציון היסטורית בשכם, עיר בגדה המערבית. הוא נבנה בסוף המאה ה-19 והוא אחד המונומנטים החשובים בעיר. השער עשוי אבן ומעוטר בגילופים מורכבים. זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית ומקום נהדר לצלם בו.

מהו גן החיות?

גן החיות הוא אטרקציה מרכזית בשכם. הוא בית למגוון רחב של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, זברות, ג'ירפות ועוד. בגן החיות יש גם פינת ליטוף ומגרש משחקים לילדים. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, כמו האכלת החיות, צילום תמונות ומשחקים.

מה קרוב יותר לשער מלחה או לגן החיות?

שער שכם מלחה ממוקם כ-2 קילומטרים מגן החיות. זה לוקח בערך 10 דקות הליכה מהשער לגן החיות. גן החיות נגיש בקלות גם ברכב או במונית.

מֶרְחָק

שער שכם מלחה קרוב יותר לגן החיות מאשר להיפך. הוא נמצא במרחק של כ-2 ק"מ משם, בעוד שגן החיות נמצא במרחק של כ-3 ק"מ משם.

זְמַן

משער שכם מלחה לגן החיות לוקח בערך 10 דקות הליכה. במכונית או במונית, זה לוקח בערך חמש דקות.

עֲלוּת

שער שכם מלחה חופשי לביקור. אולם גן החיות גובה דמי כניסה של 30 ₪ לאדם.

סיכום

לסיכום, שער שכם מלחה קרוב יותר לגן החיות מאשר להיפך. הוא נמצא במרחק של כ-2 קילומטרים ולוקח כ-10 דקות הליכה מהשער לגן החיות. במכונית או במונית, זה לוקח בערך חמש דקות. הביקור בשער שכם מלחה הינו חינם, בעוד שגן החיות גובה דמי כניסה של 30 ₪ לאדם.

שולחן

מקום מרחק (ק"מ) זמן (דקות) עלות (ש"ח)
שער שכם מלחה 2 10 חינם
גַן חַיוֹת 3 5 30

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן