דף הבית » יותר » מה קורה כשאתה משאיר את שמפו סגול מדי?
2023-07-01 03:06:00+02:00

מה קורה כשאתה משאיר את שמפו סגול מדי?

מהו שמפו סגול?

שמפו סגול הוא סוג של שמפו שנוסח במיוחד כדי לנטרל גווני צהוב ופליז בשיער מולבן, בלונד, אפור וכסוף. זה עובד על ידי הפקדת כמות קטנה של פיגמנט סגול לתוך השיער, אשר מנטרל גוונים צהובים וכתום. ניתן להשתמש בשמפו סגול על כל סוגי השיער, אך הוא מועיל במיוחד לבעלי צבעי שיער בהירים.

מה קורה כאשר משאירים יותר מדי שמפו סגול?

השארת יותר מדי שמפו סגול על השיער שלך יכולה להיות כמה השפעות שונות. הנפוץ ביותר הוא שזה יכול לגרום לשיער שלך להיות יבש ושביר. הסיבה לכך היא ששמפו סגול מנוסח עם ריכוז גבוה יותר של פיגמנט סגול, שיכול להתייבש לשיער. בנוסף, אם משאירים אותו זמן רב מדי, זה יכול לגרום לשיער שלך להשתבש, מכיוון שהפיגמנט הסגול עלול להפקיד יותר מדי צבע בשיער שלך. זה יכול לגרום לשיער שלך להפוך לגוון סגול או כחול, וזה לא האפקט הרצוי.

כיצד למנוע שמירה על יותר מדי שמפו סגול

הדרך הטובה ביותר למנוע השארת יותר מדי שמפו סגול על השיער שלך היא להשתמש בו במתינות. התחל על ידי שימוש בכמות קטנה מהשמפו, ולאחר מכן הגדל בהדרגה את הכמות לפי הצורך. חשוב לזכור ששמפו סגול הוא מוצר חיטוב, ולא שמפו רגיל, ולכן אין להשתמש בו לעתים קרובות כמו שמפו רגיל. בנוסף, עדיף להשאיר את השמפו על השיער שלך לא יותר מ-5 דקות. יותר מזה ואתה מסתכן בסיכוי שהמוצר ישנה את צבע השיער שלך.

כיצד לתקן שיער שעבר שינוי צבע על ידי יותר מדי שמפו סגול

אם השארת יותר מדי שמפו סגול על השיער שלך והוא השתנה, אל תיבהל. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לשטוף את השיער ביסודיות עם מים חמים. זה יעזור להסיר כל עודפי מוצר שעדיין בשיער שלך. אם שינוי הצבע נמשך, אתה יכול להשתמש בשמפו מבהיר כדי לעזור להסיר את עודפי הפיגמנט. בנוסף, אתה יכול גם להשתמש במרכך המשקף צבע כדי לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השיער שלך. לסיכום, חשוב להשתמש בשמפו סגול במתינות על מנת למנוע מהשיער להתייבש ושביר ולמנוע את שינוי צבעו. התחל בשימוש בכמות קטנה מהמוצר והגדל בהדרגה את הכמות לפי הצורך. בנוסף, עדיף להשאיר את השמפו על השיער שלך לא יותר מ-5 דקות. אם אתה מגלה שהשיער שלך השתנה, השתמשי בשמפו מבהיר ובמרכך מעניק צבע כדי לעזור להחזיר את הצבע הטבעי של השיער שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן