דף הבית » יותר » מה צריך כדי להוציא יותר על כרטיס אשראי?
2023-06-29 12:44:00+02:00

מה צריך כדי להוציא יותר על כרטיס אשראי?

הבן את כרטיס האשראי שלך

שימוש בכרטיס אשראי אחראי יכול לעזור לך לבנות את ציון האשראי שלך, להרוויח פרסים ואפילו לחסוך כסף. אבל חשוב להבין את התנאים וההגבלות של הכרטיס שלך לפני שתתחיל לבזבז. קרא את האותיות הקטנות כדי ללמוד על שיעור האחוז השנתי (APR), עמלות ותכונות אחרות. לדעת איך כרטיס האשראי שלך עובד יכול לעזור לך לקבל החלטות הוצאות חכמות.

הגדר תקציב

הוצאה גבוהה יותר על כרטיס אשראי דורשת תקציב. התחל במעקב אחר ההכנסות וההוצאות שלך. זה יעזור לך לזהות אזורים שבהם אתה יכול לקצץ ולפנות כסף להשקעת יתרת כרטיס האשראי שלך. חשוב גם לתכנן הוצאות בלתי צפויות. צור קרן חירום כדי לכסות עלויות בלתי צפויות שצצות.

שלם את היתרה במלואה בכל חודש

תשלום היתרה במלואה בכל חודש היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בכרטיס אשראי באחריות. זה יעזור לך להימנע מחיובי ריבית ולשמור על ניקוד האשראי שלך במצב תקין. כאשר אתה משלם את היתרה במלואה בכל חודש, תוכל גם לנצל את כל התגמולים או ההצעות להחזר מזומן שהכרטיס שלך עשוי להציע.

הימנע מקדמות מזומן

מקדמות במזומן יכולות להגדיל במהירות את יתרת כרטיס האשראי שלך. מקדמות מזומן מגיעות לרוב עם עמלות וריביות גבוהות. אם אתה צריך לבצע מקדמה במזומן, הקפד לשלם אותה בהקדם האפשרי.

הבן את מסגרת האשראי שלך

מסגרת האשראי שלך היא סכום הכסף המקסימלי שאתה יכול לחייב בכרטיס האשראי שלך. חשוב להבין את מסגרת האשראי שלך כדי לא לחרוג ממנה. מעבר למסגרת האשראי שלך יכול להוביל לעמלות נוספות ולניקוד אשראי נמוך יותר.

היו אסטרטגיים לגבי תגמולים

כרטיסי אשראי רבים מציעים תגמולים עבור ביצוע רכישות. נצל את התגמולים האלה על ידי שימוש בכרטיס שלך עבור פריטים שהיית קונה בכל מקרה. לדוגמה, אם אתה מתכנן לרכוש כרטיס טיסה, השתמש בכרטיס האשראי שלך כדי לקבל נקודות בונוס או החזר מזומן.

היו מודעים לעמלות

כרטיסי אשראי רבים מגיעים עם עמלות, כגון עמלות שנתיות, עמלות העברת יתרות ודמי מקדמה במזומן. היו מודעים לעמלות אלו כדי שתוכלו לתכנן מראש ולקצוב עבורן.

חפשו את כרטיס האשראי הטוב ביותר

אם אתם מחפשים להוציא יותר על כרטיס אשראי, חפשו את העסקה הטובה ביותר. השווה כרטיסי אשראי כדי למצוא את זה שמציע את מירב התגמולים ואת הריבית הנמוכה ביותר. אתה יכול גם לחפש כרטיסים המציעים 0% אפריל לפרק זמן מוגדר. זו יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף בריבית ולבצע רכישות נוספות מבלי להיכנס לחובות.

סיכום

הוצאה גבוהה יותר על כרטיס אשראי דורשת שיקול זהיר של התקציב, הרגלי ההוצאות והאשראי הזמין שלך. על ידי הבנת כרטיס האשראי שלך, הגדרת תקציב, תשלום היתרה במלואה בכל חודש, הימנעות מקדמות במזומן, הבנת מסגרת האשראי שלך, שמירה על אסטרטגיות לגבי תגמולים וחיפוש אחר כרטיס האשראי הטוב ביותר, אתה יכול למנף את כרטיסי האשראי ליותר כוח הוצאות בלי להיכנס לחובות. למידע נוסף על אופן השימוש בכרטיסי אשראי באחריות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן