דף הבית » עשרת הגדולים » מה עמוס רולידר עושה עכשיו?

מה עמוס רולידר עושה עכשיו?

מה עמוס רולידר עושה עכשיו?

מה עמוס רולידר עושה עכשיו?

עמוס רולידר הוא יזם ומשקיע מצליח ביותר שהיה מעורב במגוון פרויקטים ופעילויות לאורך השנים. כיום הוא מתמקד בכמה תחומים מרכזיים, כולל הון סיכון, השקעות מלאכים ופילנתרופיה.

הון סיכון

עמוס רולידר הוא שותף בחברת ההון סיכון רולידר ונצ'רס. המשרד משקיע בסטארטאפים בשלבים מוקדמים ומספק להם את המשאבים וההכוונה הדרושים להם כדי להצליח. Rolider Ventures השקיעה במספר סטארטאפים מצליחים, כולל השוק המקוון הפופולרי, Etsy.

Angel Investing

בנוסף לפעילות ההון סיכון שלו, עמוס רולידר הוא גם משקיע מלאך פעיל. הוא השקיע במספר סטארט-אפים בשלב מוקדם, כולל השוק המקוון הפופולרי, Airbnb. הוא גם מנטור לרבים מהסטארטאפים שבהם השקיע, ומספק להם הכוונה וייעוץ.

פִילָנטרוֹפִּיָה

עמוס רולידר הוא גם פילנתרופ פעיל. הוא תרם למספר מטרות צדקה, כולל קרן האומות המאוחדות וועדת ההצלה הבינלאומית. הוא גם חבר במועצת המנהלים של פרויקט העוני העולמי, ארגון הפועל למען קץ לעוני קיצוני ברחבי העולם.

השוואה מהירה

פעילות תיאור
הון סיכון שותף ב-Rolider Ventures, משקיע בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים
Angel Investing השקעה בסטארט-אפים בשלבים מוקדמים ומתן חונכות
פִילָנטרוֹפִּיָה תורמים למטרות צדקה ומשרתים במועצת המנהלים של פרויקט העוני העולמי

עמוס רולידר הוא יזם ומשקיע מצליח ביותר שהיה מעורב במגוון פרויקטים ופעילויות לאורך השנים. הוא שותף בחברת ההון סיכון, רולידר ונצ'רס, ומשקיע מלאך פעיל. הוא השקיע במספר סטארטאפים מצליחים, כולל השוק המקוון הפופולרי, Etsy. בנוסף לפעילות ההון סיכון שלו, עמוס רולידר הוא גם משקיע מלאך פעיל. הוא השקיע במספר סטארט-אפים בשלב מוקדם, כולל השוק המקוון הפופולרי, Airbnb. הוא גם מנטור לרבים מהסטארטאפים שבהם השקיע, ומספק להם הדרכה וייעוץ. עמוס רולידר הוא גם פילנתרופ פעיל. הוא תרם למספר מטרות צדקה, כולל קרן האומות המאוחדות וועדת ההצלה הבינלאומית. הוא גם חבר במועצת המנהלים של פרויקט העוני העולמי, ארגון הפועל למען סיום העוני הקיצוני ברחבי העולם. בנוסף לפעילותו הפילנתרופית, עמוס רולידר הוא גם נואם ומנטור פעיל. הוא נאם במספר כנסים ואירועים, כולל פסגת היזמות העולמית והפורום הכלכלי העולמי. הוא גם מנטור ליזמים רבים, מספק להם הדרכה וייעוץ. עמוס רולידר הוא דמות מעוררת השראה שזכה להצלחה רבה בקריירה שלו. הוא יזם ומשקיע מצליח שהיה מעורב במגוון פרויקטים ופעילויות לאורך השנים. הוא שותף בחברת ההון סיכון, רולידר ונצ'רס, ומשקיע מלאך פעיל. הוא גם פילנתרופ ומנטור פעיל. הוא דמות מעוררת השראה שזכה להצלחה רבה בקריירה שלו ומהווה דוגמה למה שניתן להשיג בעבודה קשה ומסירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן