דף הבית » בידור ופנאי » מה עליי לעשות אם שכחתי את ה-Apple ID שלי?

מה עליי לעשות אם שכחתי את ה-Apple ID שלי?

מה עליי לעשות אם שכחתי את ה-Apple ID שלי?

מה זה Apple ID?

מזהה Apple הוא חשבון שבו אתה משתמש כדי לגשת לשירותי Apple כמו App Store, Apple Music, iCloud, iMessage ועוד. זה מורכב מכתובת דואר אלקטרוני וסיסמה. מזהה ה-Apple שלך הוא המפתח לכל המוצרים והשירותים של אפל, ולכן חשוב לשמור אותו מאובטח.

מה עליי לעשות אם שכחתי את ה-Apple ID שלי?

אם שכחת את ה-Apple ID שלך, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות לשחזר אותו.

לבדוק את הדואר האלקטרוני שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את האימייל שלך. אפל תשלח לעתים קרובות הודעות דוא"ל לכתובת הדוא"ל הרשומה שלך כשאתה נרשם ל-Apple ID. אם אינך מוצא אימיילים מאפל, נסה לחפש בדוא"ל שלך "Apple ID" או "iCloud".

בדוק את ההגדרות שלך

אם אתה עדיין לא מוצא את ה-Apple ID שלך, בדוק את ההגדרות שלך במכשירי Apple שלך. ה-Apple ID שלך עשוי להיות רשום בהגדרות של iPhone, iPad או Mac שלך.

צור קשר עם התמיכה של אפל

אם עדיין אינך מוצא את ה-Apple ID שלך, תוכל לפנות לתמיכה של Apple. התמיכה של Apple יכולה לעזור לך לאפס את ה-Apple ID שלך ולהחזיר אותך לפעולה.

אפס את מזהה Apple שלך

אם אתה עדיין לא מוצא את ה-Apple ID שלך, אתה יכול לאפס אותו. כדי לאפס את ה-Apple ID שלך, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על הקישור "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך ולאחר מכן יישלח אליך קישור לאיפוס Apple ID שלך.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה תיאור
לבדוק את הדואר האלקטרוני שלך חפש אימיילים מאפל על מזהה Apple שלך.
בדוק את ההגדרות שלך חפש את ה-Apple ID שלך בהגדרות של מכשירי Apple שלך.
צור קשר עם התמיכה של אפל פנה לתמיכה של Apple לקבלת עזרה באיפוס Apple ID שלך.
אפס את מזהה Apple שלך עבור אל אתר Apple ID ואפס את ה-Apple ID שלך.

אם שכחת את מזהה Apple שלך, אל תדאג. יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות לשחזר אותו. אתה יכול לבדוק את האימייל שלך, לבדוק את ההגדרות שלך, ליצור קשר עם התמיכה של Apple או לאפס את מזהה Apple שלך. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לחזור ולהפעיל עם ה-Apple ID שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן