דף הבית » הכי מדובר » מה עליי לעשות אם מחקתי תמונות בגלריית האייפון שלי?

מה עליי לעשות אם מחקתי תמונות בגלריית האייפון שלי?

מה עליי לעשות אם מחקתי תמונות בגלריית האייפון שלי?

מה לעשות אם מחקת בטעות תמונות מגלריית האייפון שלך

מחיקת תמונות בטעות מגלריית האייפון שלך יכולה להיות חוויה מתסכלת. בין אם מחקת אותם בטעות או שהם אבדו עקב עדכון תוכנה, יכול להיות קשה לדעת מה לעשות כדי לשחזר אותם. למרבה המזל, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות להחזיר את התמונות שלך.

בדוק את התיקיה שנמחקה לאחרונה

הדבר הראשון שעליך לעשות אם מחקת בטעות תמונות מגלריית האייפון שלך הוא לבדוק את התיקיה שנמחקת לאחרונה. תיקיה זו ממוקמת באפליקציית התמונות ומכילה את כל התמונות שנמחקו מהמכשיר שלך ב-30 הימים האחרונים. אם התמונות שמחקת צולמו במהלך 30 הימים האחרונים, הן צריכות להיות בתיקייה זו. כדי לגשת לתיקיה, פתח את אפליקציית התמונות והקש על הכרטיסייה אלבומים. גלול מטה לתחתית הרשימה ואתה אמור לראות את התיקיה שנמחקה לאחרונה. הקש עליו ואתה אמור לראות את כל התמונות שנמחקו ב-30 הימים האחרונים. אם התמונות שאתה מחפש נמצאות בתיקייה זו, תוכל לבחור אותן ולהקיש על כפתור השחזור כדי לשחזר אותן למכשיר שלך.

שחזור מגיבוי

אם התמונות שמחקת לא היו בתיקייה שנמחקו לאחרונה, השלב הבא הוא לנסות ולשחזר אותן מגיבוי. אם יש לך גיבוי iCloud או iTunes של המכשיר שלך, אתה יכול לשחזר את התמונות מהגיבוי. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על שמך בחלק העליון של המסך. הקש על iCloud ולאחר מכן הקש על נהל אחסון. בחר את הגיבוי שמכיל את התמונות שברצונך לשחזר והקש על שחזור. פעולה זו תשחזר את התמונות מהגיבוי למכשיר שלך.

השתמש באפליקציה של צד שלישי

אם אין לך גיבוי של המכשיר או שהתמונות שמחקת לא היו בתיקייה שנמחקו לאחרונה, השלב הבא הוא לנסות ולהשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לשחזר את התמונות. ישנן מספר אפליקציות זמינות שיכולות לעזור לך לשחזר תמונות שנמחקו מהמכשיר שלך. אפליקציות אלה פועלות על ידי סריקת המכשיר שלך לאיתור תמונות שנמחקו ולאחר מכן מאפשרות לך לשחזר אותן. לפני השימוש באחת מהאפליקציות הללו, הקפד לקרוא את הביקורות כדי לוודא שהיא אמינה ובטוחה לשימוש.

דעה אישית

מחיקת תמונות בטעות מגלריית האייפון יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל זה לא חייב להיות סוף העולם. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לשחזר את התמונות שמחקת ולהחזיר אותן למכשיר שלך. זה תמיד רעיון טוב לוודא שיש לך גיבוי של המכשיר שלך כדי שתוכל לשחזר בקלות תמונות אם הן יימחקו אי פעם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן