דף הבית » מה לעשות בחינוך » מה עושים עם תואר שני בלימודי משפחה? כל מה שחשוב לדעת
מה עושים עם תואר שני בלימודי משפחה

מה עושים עם תואר שני בלימודי משפחה? כל מה שחשוב לדעת

תואר שני בלימודי משפחה הוא בחירה טובה לבוגרים שרוצים לשלב את הקריירה שלהם עם חיי משפחה. זו דרך מצוינת לצבור ניסיון בתחום גם לבנות מיומנויות שהן חיוניות לכל הקריירה.

תואר שני בלימודי משפחה הוא הסמכה מקצועית אטרקטיבית ביותר. זה נותן לך הרבה ידע ומיומנויות, אבל זה גם צריך לעבוד קשה כדי להצליח בקריירה שלך.

חלק זה מסייע במסלולי הקריירה בדרך העומדים לרשותם של בעלי תואר שני בלימודי משפחה. זה מראה כיצד לאפשר להשתמש בתחומים שונים והזדמנויות הם מציעים אנשים עם תואר זה. הם יכולים להיות בחינוך קהילתי, הוראה, מומחה הרשמה, משאבי אנוש, יחסי אנוש, רכז תוכניות וכו’. עבודה בחינוך מתאימה לעתים קרובות לבוגרים, שכן זה מספק את האפשרות להחזיר לאחרים ולעזור לפתח דורות צעירים יותר

תואר שני בלימודי משפחה אוניברסיטת חיפה

לימודי משפחה הם תחום לימודים חשוב ביותר בישראל. חקר הדינמיקה המשפחתית ותפקידם של בני המשפחה בהתפתחותם של בני נוער – בעיקר ילדים – הוא מגמה גוברת בעולם האקדמי. בשנים האחרונות גדל העניין בחקר הדינמיקה המשפחתית והשפעתה על התפתחות הפרט.

אוניברסיטת חיפה היא אחת האוניברסיטאות המובילות בישראל. בית הספר מציע תואר שני בלימודי משפחה והתפתחות הילד.

עם תואר שני בלימודי משפחה, אתה יכול ללמוד על הדרך שבה משפחות עובדות וכיצד הן מתקשרות. אתה יכול גם ללמוד איך לעזור לבני המשפחה שלך.

תואר שני בלימודי משפחה האקדמית תל אביב

לאוניברסיטת תל אביב תואר שני בלימודי משפחה אקדמיים. זהו תחום לימוד המתמקד בדינמיקה המשפחתית וביחסים בין ילדים, הורים, אחים וסבים. המטרה העיקרית של קורס זה היא לעזור לסטודנטים להבין טוב יותר את משפחותיהם ולהיות מסוגלים לתרום בצורה יעילה יותר כמומחה אקדמי ללימודי משפחה. . הקורס כולל הרצאות שונות, סדנאות וסמינרים.

הקורס עוסק במגוון נושאים הכוללים מתודולוגיה מחקרית, תיאוריות על חיי משפחה, זוגות משפחתיים והמשפחה בישראל של ימינו. תלמד כיצד להיות חבר אחראי בחברה הישראלית של ימינו על ידי יישום ידע שרכשת בלימודיך כאן ב-TAU. התחומים הרלוונטיים כוללים: שיטות מחקר; תפקידן של משפחות במערכות חברתיות; משפחות מיעוטים אתניים; הבנה וטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים; דמנציה ודיכאון אצל מבוגרים כמו לִי; איך להיות מטפל משפחתי יעיל; ועוד הרבה. קורס זה מוצע כיום באנגלית, עברית וערבית.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן