דף הבית » רק אצלנו » מה עושים עם הילדים בבחירות?
מה עושים עם הילדים בבחירות?

מה עושים עם הילדים בבחירות?

הסבר את תהליך הבחירות

הסבר על תהליך הבחירות בצורה המתאימה לגילם של ילדיכם היא דרך מצוינת לשמור על מעורבות ומידע. הסבירו את היסודות של תהליך הבחירות, כגון מי מתמודד לתפקיד, מה עומדות המפלגות השונות וכיצד נספרים הקולות. אתה יכול גם להסביר את חשיבות ההצבעה ואת ההשפעה שיש לה על החברה שלנו.

צא לטיול לקלפי

אם ילדיכם בוגרים מספיק, קחו אותם אתכם לקלפי כדי לחוות את תהליך הבחירות ממקור ראשון. זוהי דרך מצוינת להראות להם את חשיבות ההצבעה וכיצד התהליך עובד. הקפידו להסביר את כללי מקום הקלפי וכיצד לכבד את הבוחרים האחרים.

דברו על המועמדים

שוחח על המועמדים השונים ועל הפלטפורמות שלהם עם ילדיך. הסבר מדוע אתה תומך במועמד מסוים וכיצד המדיניות שלו תשפיע על המדינה. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים שלכם להיות מעורבים בתהליך הבחירות וללמד אותם על חשיבות ההצבעה.

שחק משחקים בנושאי בחירות

ישנם משחקים רבים בנושאי בחירות שתוכלו לשחק עם ילדיכם כדי לבדר אותם במהלך עונת הבחירות. אתה יכול לשחק משחקי לוח, משחקי טריוויה, או אפילו ליצור משחק משלך בנושא בחירות. זה יעזור לילדיכם להישאר מעורבים ונרגשים לקראת תהליך הבחירות.

צור ציד נבלות ביום הבחירות

יצירת ציד נבלות ביום הבחירות היא דרך מצוינת להעסיק את ילדיכם בזמן שאתם מצביעים. אתה יכול ליצור רשימה של פריטים שילדיך צריכים למצוא בקלפי, כמו מדבקת "הצבעתי" או קלפי. זוהי דרך מהנה לגרום לילדים שלך להיות מעורבים בתהליך הבחירות.

צפו בסרטים בנושא בחירות

צפייה בסרטים בנושאי בחירות היא דרך מצוינת לבדר את ילדיכם במהלך עונת הבחירות. ישנם סרטים רבים המתמקדים בתהליך הבחירות, כמו "בחירות" ו"האגף המערבי". זוהי דרך מצוינת לעזור לילדיכם להבין את חשיבות ההצבעה ואת תהליך הבחירות.

בחירות יכולות להיות מרגשות, אבל הן יכולות להיות גם מבלבלות ומציפות עבור ילדים. אם תפנו את הזמן כדי להסביר את תהליך הבחירות ולערוך את ילדיכם בפעילויות בנושא בחירות, תוכלו לעזור להם להישאר מעודכנים ולהתרגש לקראת עונת הבחירות. למידע נוסף על תהליך הבחירות, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן