דף הבית » מידע מקצועי » מה עושים עם אף סתום?
מה עושים עם אף סתום?

מה עושים עם אף סתום?

1. השתמשו במכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להרטיב את האוויר ולהפחית את כמות הריר במעברי האף שלך. זה יכול לעזור להפחית את תחושת הגודש ולהקל על הנשימה. אתה יכול לרכוש מכשיר אדים ברוב בתי המרקחת או באינטרנט.

2. השתמש בתרסיס לאף מלוח

תרסיס לאף מלוח יכול לעזור להפחית דלקת וליחה דקה במעברי האף שלך. זה יכול לעזור לנקות את האף המחניק שלך ולספק הקלה מגודש. אתה יכול לרכוש תרסיס לאף מלוח ברוב בתי המרקחת או באינטרנט.

2.1 השקיה באף

השקיה באף היא טכניקה הכוללת שטיפה של מעברי האף בתמיסת מלח. זה יכול לעזור להפחית דלקת וליחה דקה במעברי האף שלך. אתה יכול לרכוש תמיסת מלח ברוב בתי המרקחת או באינטרנט.

2.2 שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא טכניקה הכוללת שאיפת קיטור כדי לעזור לנקות את מעברי האף. זה יכול לעזור להפחית דלקת וליחה דקה במעברי האף שלך. אתה יכול לרכוש משאף קיטור ברוב בתי המרקחת או באינטרנט.

2.3 השתמש ב-Neti Pot

סיר neti הוא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי לשטוף את מעברי האף עם תמיסת מלח. זה יכול לעזור להפחית דלקת וליחה דקה במעברי האף שלך. אתה יכול לרכוש סיר neti ברוב בתי המרקחת או באינטרנט.

3. השתמש בתרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם, כגון נוגדי גודש ואנטי-היסטמינים, יכולות לעזור להפחית דלקת וליחה דקה במעברי האף. זה יכול לעזור לנקות את האף המחניק שלך ולספק הקלה מגודש. אתה יכול לרכוש תרופות ללא מרשם ברוב בתי המרקחת או באינטרנט.

אם יש לך אף סתום, טיפים אלה יכולים לעזור להקל על הגודש. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן