דף הבית » בידור ופנאי » מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?
מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?

מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?

מה קורה לגפיים כרותות?

כאשר גפה נכרת, זוהי חוויה טראומטית עבור המטופל ומשפחתו. חשוב להבין מה קורה לאיבר לאחר הניתוח, וכן את האפשרויות הקיימות לסילוקו.

מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?

בתי חולים בדרך כלל נפטרים מגפיים כרותות באחת משתי דרכים. הראשון הוא לקבור את האיבר בבית קברות או בקבורה אחרת. זה נעשה בדרך כלל בהתאם לרצון המטופל, וניתן לקבור את האיבר בטקס קטן או אזכרה אחרת.

האפשרות השנייה היא לשרוף את האיבר. זה נעשה בדרך כלל במתקן שמתמחה בשירותי שריפת גופות. את הגפה שמים במיכל מיוחד ונשרפים בכבשן. לאחר מכן, האפר מוחזר לחולה או למשפחתו.

מהן האפשרויות לסילוק?

לחולים ובני משפחותיהם יש מספר אפשרויות להיפטר מגפיים כרותות. הם יכולים לבחור לקבור את האיבר בבית קברות או בשטח קבורה אחר, או שהם יכולים לבחור לשרוף אותו. במקרים מסוימים, החולה עשוי לבחור לתרום את האיבר למחקר רפואי או לבנק רקמות.

בנוסף, חלק מבתי חולים מציעים שירותים מיוחדים לחולים המעוניינים לשמור על איבר קטוע. זה עשוי לכלול חנוטה או שימור של הגפה במיכל מיוחד. לאחר מכן ניתן לשמור את הגפה בבית המטופל או לתת לבן משפחה.

סיכום

קטיעות גפיים הן נושא רגיש לחולים ובני משפחותיהם. חשוב להבין מה קורה לאיבר לאחר הניתוח, וכן את האפשרויות הקיימות לסילוקו. בתי חולים בדרך כלל נפטרים מגפיים כרותות באחת משתי דרכים: קבורה או שריפה. בנוסף, מטופלים יכולים לבחור לתרום את האיבר למחקר רפואי או לבנק רקמות, או לשמור אותו במיכל מיוחד.

למידע נוסף, צפה בסרטון YouTube זה.

  • בתי חולים בדרך כלל נפטרים מגפיים כרותות באחת משתי דרכים: קבורה או שריפה.
  • מטופלים יכולים לבחור לתרום את האיבר למחקר רפואי או לבנק רקמות.
  • במקרים מסוימים, החולה עשוי לבחור לשמור את איבר הקטוע שלו במיכל מיוחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן