דף הבית » רק אצלנו » מה עושים בשבת עם הילדים בלי כסף

מה עושים בשבת עם הילדים בלי כסף

 

פעילויות חוץ

בילוי בחוץ הוא דרך מצוינת לבדר את הילדים מבלי לבזבז כסף. ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות בחוץ שאינן דורשות כסף. הנה כמה רעיונות:

צאו להליכה או לטיול

יציאה לטיול או טיול היא דרך מצוינת להתאמן ולחקור את החוץ. אפשר לקחת את הילדים לפארק סמוך או לשביל טבע ולתת להם לחקור. הקפידו להביא מצלמה כדי שהם יוכלו לצלם את הדברים שהם מוצאים.

צא לגיאוקאצ’ינג

Geocaching היא פעילות מהנה בחוץ הכוללת שימוש ב-GPS כדי למצוא “אוצרות” נסתרים. אתה יכול לחפש באינטרנט גיאוגרפים באזור שלך ואז לקחת את הילדים למצוא אותם. זו דרך מצוינת להוציא את הילדים החוצה ולחקור.

צאו לצפות בציפורים

צפרות היא דרך מצוינת להוציא את הילדים החוצה ולחקור את הטבע. אפשר לקחת את הילדים לפארק סמוך או למסלול טבע ולתת להם לצפות בציפורים. הקפידו להביא משקפת כדי שיוכלו לראות טוב יותר את הציפורים.

צאו לציד נבלות בטבע

ציד נבלות בטבע הוא דרך מצוינת להוציא את הילדים החוצה ולחקור את הטבע. אתה יכול ליצור רשימה של פריטים שהילדים יוכלו למצוא כמו עלים, סלעים, פרחים וכו’ ואז לתת להם לחקור כדי למצוא אותם.

פעילויות פנימיות

בילוי בתוך הבית הוא דרך מצוינת לבדר את הילדים מבלי לבזבז כסף. ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות בתוך הבית שאינן דורשות כסף. הנה כמה רעיונות:

לשחק משחקי לוח

משחקי לוח היא דרך מצוינת לבדר את הילדים מבלי לבזבז כסף. אתה יכול למצוא מגוון של משחקי לוח בחנות יד שנייה או בספרייה המקומית שלך.

עשה מרתון סרטים

עריכת מרתון סרטים היא דרך מצוינת לבדר את הילדים מבלי לבזבז כסף. אתה יכול למצוא מגוון סרטים בשירותי סטרימינג כמו Netflix או Hulu.

תעשה אומנות ומלאכה

עשיית אומנויות ומלאכות היא דרך מצוינת לבדר את הילדים מבלי לבזבז כסף. אתה יכול למצוא מגוון של ציוד לאומנויות ואומנות בחנות יד שנייה או בחנות הדולר המקומית שלך.

לעשות פעילויות חינוכיות

פעילות חינוכית היא דרך מצוינת לבדר את הילדים מבלי לבזבז כסף. אתה יכול למצוא מגוון פעילויות חינוכיות באינטרנט כמו פעילויות חינוכיות ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן