דף הבית » יותר » מה עושים בסוכות עם הילדים?

מה עושים בסוכות עם הילדים?

מה עושים בסוכות עם הילדים?

מה זה סוכות?

סוכות הוא חג יהודי שנחגג במשך שבעה ימים בסתיו. זה זמן של שמחה וחגיגה, וזה הזמן להיזכר בבני ישראל הקדמונים שחיו במקלטים זמניים במהלך מסעם במדבר. בחג הסוכות משפחות רבות בונות סוכה, מקלט זמני, בחצר הבית או במרפסת. הסוכה מקושטת בפירות, ירקות ושאר קישוטים.

פעילויות לסוכות עם הילדים

סוכות הוא זמן מצוין לבלות עם הילדים וללמד אותם על החג היהודי. הנה כמה פעילויות שתוכלו לעשות עם הילדים בסוכות:

בניית סוכה

בניית סוכה היא דרך מצוינת לשלב את הילדים בחג. בקש מהילדים לעזור לך לבנות את הסוכה ולקשט אותה בפירות, ירקות ושאר קישוטים. אפשר גם שהילדים יעזרו לכם בהכנת הקישוטים לסוכה.

הכנת לולב ואתרוג

הכנת לולב ואתרוג היא דרך מצוינת ללמד את הילדים על החג. בקש מהילדים לעזור לך להכין את הלולב והאתרוג ולהסביר להם למה הם משמשים.

הכנת מלאכת סוכות

הכנת מלאכת יד לסוכות היא דרך מצוינת לשלב את הילדים בחג. בקש מהילדים לעזור לך להכין מלאכה שקשורה לסוכות. אפשר להכין סוכה מנייר, לולב ואתרוג מנייר או קישוט לסוכה מנייר.

משחקים במשחקי סוכות

משחקי סוכות היא דרך מצוינת לשלב את הילדים בחג. בקש מהילדים לעזור לך להמציא משחקים שקשורים לסוכות. אתה יכול לשחק משחק טריוויה של סוכות, משחק מצעד סוכות, או משחק בינגו של סוכות.

דעה אישית

סוכות הוא זמן מצוין לבלות עם הילדים וללמד אותם על החג היהודי. זה זמן של שמחה וחגיגה, וזה הזמן להיזכר בבני ישראל הקדמונים שחיו במקלטים זמניים במהלך מסעם במדבר. בפעילות עם הילדים בסוכות תוכלו לעזור להם ללמוד על החג וליהנות בו זמנית. למידע נוסף על סוכות, תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה . כמו כן, תוכלו למצוא ביוטיוב סרטונים רבים שיכולים לעזור לכם ולילדים ללמוד עוד על החג.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן